לאחר שבחשבונכם נצבר סכום של -250 שח ומעלה , אנחנו נבצע העברה בנקאית לחשבון בנק אשר תשלחו אלינו – תמורת חשבונית מס . בין 10-15 לחודש.
שירות הלקוחות והתמיכה מתבצע על ידי חברת wifly בלבד , אנו מעמידים עבור הלקוחות צוות מיומן שעבר הכשרה מקיפה בתחום התקשורת , זמין בצ׳אט מסביב לשעון וילווה אותם עד לפתרון הבעיה.
עבור כל עסקה שתגיע דרך הקישור / קופון שלכם תתוגמלו בסך 15%- לאחר שתצברו מעל 50 רכישות בחודש אחד , המעלה הכוללת תעלה ל25%.
לא, הקופון אשר מונפק לכם על סך 5% מיועד כהנחה ללקוחותיכם.
ואינו משפיע על האחוזים שלכם מסך העסקה.
אסור
במידה והמכשיר שלכם נמצא ברשימה תוכלו להנות מחבילות הesim שלנו רשימת מכשירים
באייפון: נכנסים להגדרות ולוחצים > “סלולרי”
בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה
לוחצים > “בחירת רשת”
מכבים את הכפתור האוטומטי ובוחרים את הרשת הרצויה
עדיין לא הסתדרתם?
התמיכה שלנו עומדת לרשותכם בכל שעה בווצאפ במספר 050-6811168
1. לכו להגדרות > סלולרי
2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית
3. סורקים את קוד ה-QR שקיבלתם מאיתנו
4. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית
5. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.
6. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.
7. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.
8. לכו להגדרות > סלולרי
9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)
כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly
צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)
1. לכו להגדרות > סלולרי
2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית
3. בוחרים בהזנת פרטים ידנית שבתחתית המסך
4. הזינו את הפרטים שקיבלתם מאיתנו – השאירו את קוד אישור ריק.
5. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית
6. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.
7. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.
8. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.
9. לכו להגדרות > סלולרי
10. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)
כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly
צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)
1. לכו להגדרות > חיבורים
2. בוחרים ב– מנהל כרטיס סים
3. בוחרים ב- הוסף חבילה סלולרית
4. בוחרים ב-סרוק קוד QR של ספק שירות
5. סורקים את קוד ה- QR שקיבלתם מאיתנו.
6. בוחרים – אישור
7. מפעילים את הeSIM
8. בוחרים את הeSIM שהוספתם
9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני.
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)
1. לכו להגדרות > חיבורים
2. בוחרים ב– מנהל כרטיס סים
3. בוחרים ב- הוסף חבילה סלולרית
4. בוחרים ב-סרוק קוד QR של ספק שירות
5. סורקים את קוד ה- QR שקיבלתם מאיתנו.
6. הזינו את הפרטים שקיבלתם מאיתנו ולחצו התחבר
7. לחצו – אישור
8. מפעילים את הeSIM
9. בוחרים את הeSIM שהוספתם
10. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני.
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)
1. קודם כל, תצלמו צילום-מסך של קוד ה-QR
2. לכו להגדרות > חיבורים
3. בוחרים ב– מנהל כרטיס סים
4. בוחרים ב- הוסף חבילה סלולרית
5. בוחרים ב-סרוק קוד QR של ספק שירות
6. לחצו על האייקון של התמונה
7. בחרו את צילום המסך של קוד ה-QR, ומקמו אותו בדיוק על הקוד ה-QR ולחצו סיום
8. לחצו – אישור
9. מפעילים את הeSIM
10. בוחרים את הeSIM שהוספתם
11. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני.
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)