יש לעקוב אחר השלבים הבאים מתחילתם ועד סופם:
1. בבקשה להיכנס ל
הגדרות (Settings) 👈 חיבורים (Connections) 👈 מנהל SIM (SIM Manager)
יש לוודא שהסים הראשי (סים Primary שמופיע מספר הטלפון שלכם) ״כבוי״
ולאחר מכן לוודא שהeSIM שלנו (המופיע כGlobal או Plus) נמצא במצב ״פעיל״

2. בבקשה להיכנס ל
הגדרות (Settings) 👈 חיבורים (Connections) 👈 רשתות תקשורת סלולרית (Cellular Networks)
יש לוודא ״נתונים בנדידה״ (Data Roaming) במצב פעיל

3. במידה והגלישה עדיין לא עובדת לאחר השלבים הקודמים,
בבקשה להיכנס ל
הגדרות (Settings) 👈 חיבורים (Connections) 👈 רשתות תקשורת סלולרית (Cellular Networks) 👈 מפעילי רשת (Network Operators) בחרו בeSIM שלנו וכבו את המתג ״בחירה אוטומטית״
לאחר כיבוי המתג, המתינו מספר דקות עד להופעת רשימת הרשתות (במידה ויש כפתור ״אתר רשתות״ יש ללחוץ עליו).
לאחר מכן, בחרו ברשת מהרשימה.
לאחר בחירת הרשת, יש לנסות לגלוש ללא ווי-פי ולבדוק אם הגלישה עובדת