יש לעקוב אחר השלבים הבאים מתחילתם ועד סופם:
1. בבקשה להיכנס ל
הגדרות (Settings) 👈 סלולרי (Cellular)
בכותרת ״כרטיסי SIM"
יש לוודא שהסים הראשי (סים Primary שמופיע מספר הטלפון שלכם) ״כבוי״
ולאחר מכן יש להיכנס
לeSIM שלנו (התחתון ביותר ברשימת הסימים בדרך כלל) ולוודא שהוא ״פעיל״

2. בבקשה להיכנס ל
הגדרות (Settings) 👈 סלולרי (Cellular) 👈 הeSIM שלנו (השם שבחרתם)
יש לוודא ״נתונים בנדידה״ (Data Roaming) במצב פעיל

3. במידה והגלישה עדיין לא עובדת לאחר השלבים הקודמים,
בבקשה להיכנס ל
הגדרות (Settings) 👈 סלולרי (Cellular) 👈 הeSIM שלנו (השם שבחרתם) 👈 בחירת רשת (Network Selection) 👈 וכבו את מתג ה״אוטומטי״ (Automatic)
לאחר כיבוי המתג, המתינו מספר דקות עד להופעת רשימת הרשתות ולאחר מכן, בחרו ברשת מהרשימה.
לאחר בחירת הרשת, יש לנסות לגלוש ללא ווי-פי ולבדוק אם הגלישה עובדת