אנחנו כאן בשבילך!
אין סיכוי! ברגע שתסיימו את החבילה שלכם תקבלו מאיתנו הודעת SMS ולא תוכלו לחרוג מעבר לחבילה.
אבל תוכלו לטעון חבילה נוספת בהתאם לצרכים שלכם, באתר או באפליקציה.
אפליקציית Wifly מאפשרת לך לשמור על המספר הישראלי ולקבל שיחות מישראל בחינם בכל יעד בעולם.
לפני ההמראה עושים “עקוב אחרי”, מחייגים מהסים הישראלי שלך:
למס’ הוירטואלי שקיבלת למייל לאחר הרכישה / הרשמה
לוחצים בחייגן הרגיל של המכשיר *21* ואחריו את המספר הוירטואלי שלכם.
לדוגמא: 079-111111*21*
בכדי לבטל: בהגעה לישראל, מחייגים מהסים הקבוע שלכם: #21#
אנו מספקים חבילות תקשורת מקיפות כמעט לכל יעד בעולם.
לצפייה ברשימת היעדים המלאה לחץ-כאן
תוכלו לפנות לשירות הלקוחות ותמיכה הטכנית שלנו.
אנו זמינים לכם בצ’אט חי ונלווה אותכם עד לפתרון הבעיה.
ניתן בכל רגע לטעון חבילה חדשה לאחר סיום החבילה. פשוט נכנסים לאפשרות “טעינה חוזרת” באתר או באפליקציה, מבצעים תשלום והחבילה שלך מוכנה לשימוש. נתקעת? הצוות שלנו זמין לך בצ’אט 24/7 לכל בעיה.
e-SIM הוא כרטיס סים חכם אוניברסלי אשר מובנה בסמרטפון, שמאפשר להתחבר למפעיל הסלולרי – ללא צורך בהכנסת כרטיס סים פיזי! הוא מוטמע במכשיר הסלולרי (בנוסף לסים הרגיל).
אם יש לכם מכשיר תומך eSIM אז תוכלו לרכוש חבילת תקשורת לשיחות וגלישת אינטרנט ממש בקלות ומכל מקום בעולם – מהאתר או מאפליקציית WiFly ולהפעיל את הeSIM באמצעות הסמרטפון בכמה קליקים – על ידי סריקה של קוד QR.
למדריך שינוי רשת סלולרית באופן ידני לחצו כאן
מצטערים לשמוע שהעניינים מסתבכים. אבל לא נורא, כל עכבה לטובה🙏 אנחנו מציעים לך שתי אפשרויות: לדחות את הפעלת ה-Wifly למועד אחר או לקבל זיכוי כספי עבור ההזמנה. מהי בחירתך?
פשוט מאוד, נכנסים לאפליקציית WIFLY לוחצים על > חייגן,מקישים את המספר ומתחילים לדבר.
לשיחה מקומית יש להקיש את הקידומת של היעד הנבחר ( לדוגמא +44 )
הeSIM שלנו נשאר אצלכם באופן קבוע וכל מה שנשאר לעשות זה להטעין אותו לנסיעה הבאה שלכם.
מכבים את המכשיר ומכניסים את כרטיס של Wifly במקום כרטיס הסים הקיים שלכם >
מדליקים את המכשיר ומתחילים לגלוש.
עדיין לא מצליחים לגלוש? אנו ממליצים לבדוק שכפתור נתונים בנדידה פעיל במכשירכם.
איך עושים זאת? מאוד פשוט
באייפון: “הגדרות” > “סלולרי” > “אפשרויות נתונים סלולריים” > ללחוץ על המתג לצד האפשרות של “נתונים בנדידה” כך שיהיה במצב פעיל.
באנדרואיד: יישומים > הגדרות > חיבורים > רשתות תקשורת סלולרית > לסמן וי בתיבת הסימון ליד האפשרות נדידת נתונים
אם עדיין לא מצליחים לגלוש באינטרנט – יש לעבור לחיפוש רשת ידני
במידה והמכשיר שלכם נמצא ברשימה תוכלו להנות מחבילות הesim שלנו רשימת מכשירים
באייפון: נכנסים להגדרות ולוחצים > “סלולרי”
בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה
לוחצים > “בחירת רשת”
מכבים את הכפתור האוטומטי ובוחרים את הרשת הרצויה
עדיין לא הסתדרתם?
התמיכה שלנו עומדת לרשותכם בכל שעה בווצאפ במספר 050-6811168
1. לכו להגדרות > סלולרי
2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית
3. סורקים את קוד ה-QR שקיבלתם מאיתנו
4. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית
5. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.
6. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.
7. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.
8. לכו להגדרות > סלולרי
9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)
כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly
צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)
1. לכו להגדרות > סלולרי
2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית
3. בוחרים בהזנת פרטים ידנית שבתחתית המסך
4. הזינו את הפרטים שקיבלתם מאיתנו – השאירו את קוד אישור ריק.
5. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית
6. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.
7. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.
8. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.
9. לכו להגדרות > סלולרי
10. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)
כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly
צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)
1. לכו להגדרות > חיבורים
2. בוחרים ב– מנהל כרטיס סים
3. בוחרים ב- הוסף חבילה סלולרית
4. בוחרים ב-סרוק קוד QR של ספק שירות
5. סורקים את קוד ה- QR שקיבלתם מאיתנו.
6. בוחרים – אישור
7. מפעילים את הeSIM
8. בוחרים את הeSIM שהוספתם
9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני.
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)
1. לכו להגדרות > חיבורים
2. בוחרים ב– מנהל כרטיס סים
3. בוחרים ב- הוסף חבילה סלולרית
4. בוחרים ב-סרוק קוד QR של ספק שירות
5. סורקים את קוד ה- QR שקיבלתם מאיתנו.
6. הזינו את הפרטים שקיבלתם מאיתנו ולחצו התחבר
7. לחצו – אישור
8. מפעילים את הeSIM
9. בוחרים את הeSIM שהוספתם
10. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני.
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)
1. קודם כל, תצלמו צילום-מסך של קוד ה-QR
2. לכו להגדרות > חיבורים
3. בוחרים ב– מנהל כרטיס סים
4. בוחרים ב- הוסף חבילה סלולרית
5. בוחרים ב-סרוק קוד QR של ספק שירות
6. לחצו על האייקון של התמונה
7. בחרו את צילום המסך של קוד ה-QR, ומקמו אותו בדיוק על הקוד ה-QR ולחצו סיום
8. לחצו – אישור
9. מפעילים את הeSIM
10. בוחרים את הeSIM שהוספתם
11. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני.
*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)