כרטיסי טיסה על רקע של מפה

איך למצוא טיסות זולות? המדריך המלא

אני רוצה להתחיל מסיפור אישי. פעם, שנאתי להזמין כרטיסי טיסה. לא כי אני לא אוהב חופשות וטיולים – אלא כי זה פשוט תמיד כל כך הרבה לחץ, אפשרויות ותמיד יש עלויות נסתרות! יש אינספור אתרים שדרכם אפשר לסגור, אבל חלק פתאום מחייבים יותר כסף על מזוודה נוספת, וחלק לא ברור מה אמינותם, ועם כל כך הרבה אפשרויות אני אף פעם לא ידעתי מה נכון לעשות או לבחור, ובסוף – הייתם משלם על כרטיסים יקרים מאוד. 

עם כל הכבוד לסוכני נסיעות, אני רציתי ללמוד למצוא טיסות זולות בעצמי לכל יעד נתון, זה לקח זמן – אבל הנה אנחנו כאן. אני הולך לשתף אותכם בכל מה שאתם צריכים לדעת על מציאת טיסות זולות בקלות, עם טיפים חשובים, אז בואו נתחיל. 

תוכן עניינים

#1 חפשו טיסות רק בגלישה בסתר 

לא, אתם לא מדמיינים. המחירים באמת  משתנים אחרי שאתם מחפשים כמה פעמים באותו דפדפן. בגלל שרוב האתרים מבקשים מכם אישור ל”עוגיות” – מחירי הטיסות עולים כשאתם מחפשים שוב ושוב את אותו מסלול, בגלל שהאתר מנסה להלחיץ אותכם ולגרום לכם להזמין את הטיסה במהירות לפני שהמחירים יעלו עוד יותר. 

אז מה עושים? מחפשים טיסות במצב גלישה בסתר, כדי שתמיד תוכלו לראות את המחירים הנמוכים ביותר.

לא לשכוח שקבצי העוגיות מתאפסים בכל פעם שאתם פותחים חלון חדש של גלישה בסתר – אז אתם רוצים להתחיל עם דף נקי עבור כל חיפוש טיסה (כדי שהחיפושים הקודמים שלך לא “יזכרו”).

2. השתמש במנועי חיפוש הטיסות הטובים ביותר

כל מנועי החיפוש של הטיסות מנפחים מחירים פחות יותר – זה בגללל קיצוץ שמגיע מחברות התעופה.  מנועי חיפוש מסוימים (למשל Expedia) נחשבים ליקרים יותר מאחרים כפי שאפרט בהמשך. 

אז הנה ההמלצת שלי:  

  • חיפוש טיסות בגוגל 
  • Skyscanner
  • Skiplagged
  • Kiwi.com
  • Airfarewatchdog

 

חשוב לזכור שאין דבר כזה מנוע חיפוש מושלם – ותמיד כדאי לבדוק כמה אפשרויות, המשיכו לעקוב אחרי הטיפים הבאים כדי לדעת איך להזמין כרטיסי טיסה בזול. 

מציאת כרטיסי טיסה בזול במחשב

3. תתעלמו ממיתוסים 

הדבר הראשון שצריך לדעת על מציאת טיסה בזול זה שאין שום קסם או טרייק סודי אחד ובלעדי לעשות את זה. יש הרבה מיתוסים באינטרנט על איך למצוא טיסות זולות. למעשה, סביר להניח שנתקלתם בהרבה מהם בחיפוש שלכם כדי למצוא הטיסה הכי זולה שיש! 

אבל…לצערי לרוב מדובר בשקר. 

רוב האתרים ממחזרים ממחזרים שוב ושוב את אותם מיתוסים. 

לא, זה לא זול יותר לקנות טיסות בימי שלישי (או בכל יום אחר לצורך העניין). 

אין תאריך מדויק או פרק זמן ספציפי שבו ניתן להזמין את כרטיס הטיסה שלכם 

חברות תעופה משתמשות באלגוריתמים של תמחור מתקדמים כדי לקבוע מחירים ולהפעיל מכירות בהתבסס על התקופה בשנה, ביקוש לנוסעים, מזג אוויר, אירועים/פסטיבלים גדולים, שעה ביום, מחירי מתחרים, מחירי דלק ועוד. אותם “טריקים” כביכול לא עובדים יותר. המערכת חכמה מדי. אז תוותרו עליהם. 

4. תהיו גמישים עם זמני הנסיעה

מחירי כרטיסי טיסה משתנים מאוד בהתאם ליום בשבוע, לזמן השנה ולחגים הקרובים, כגון חג סוכות, ראש השנה העברי והלועזי פסח ועוד. אוגוסט הוא חודש גדול לטיולים ברחבי אירופה, וכולם רוצים ללכת למקום חם בחורף או לטייל כשהילדים מחוץ לבית הספר.

בקיצור, אם אתם מתכוונים לטוס כשכולם טסים – הכרטיס שלכם יעלה יותר.

נסו להיות גמישים בתאריכים שלכם – אם אתם רוצים לטייל בונציה או אולי לקפוץ ללונדון – אני ממליץ לעשות את זה אחרי החגים, התקופה בה אנשים פחות מבקרים ומחירי הטיסה יהיו זולים יותר. 

אבל מה קורה אם אתם יכולים לנסוע רק באוגוסט? אז אין לי חדשות טובות בשבילכם, תצטרכו להשלים עם המחירים. 

הפתרון הפרקטי הוא באמת לטוס מחוץ לעונה – חפשו תאריכים חלופיים. ככל שאתם פחות גמישים – כך יהיה לכם יותר מאתגר למצוא כרטיס טיסה זול. 

אגב, ברוב המקרים יותר זול לטוס באמצע שבובע מסוף שבוע בגלל שרוב האנשים יוצאים לחופשות בסופי שבוע וחברות התעופה מעלות את המחירים.  

גם טיסות בשעות הבוקר המוקדמות או המאוחרות בלילה זולות יותר כי אז פחות אנשים רוצים לנסוע (מי רוצה להתעורר באמצע הלילה?!). 

5. תהיו גמישים גם עם היעדים 

אם אתם לא יכולים להיות גמישים עם הזמנים – לפחות תהיו גמישים עם היעדים. עדיף גם וגם – אבל אם אם אתם באמת רוצים לחסוך כסף ולמצוא טיסות זולות, תהיו חייבים להתגמש עם אחד מהם.

מנועי חיפוש של חברות תעופה עשו את זה ממש קל לחפש יעד בכל העולם כדי למצוא את הכרטיס הזול ביותר.  כבר לא צריך לחפש באופן ידני, עיר אחר עיר, יום אחר יום. אתרים כמו Skyscanner ו-Google Flights מציעים כלים נוחים שיאפשרו לכם לראות כרטיסי טיסה על מפת העולם. זה מאפשר לכם להשוות בקלות בין יעדים מרובים מבלי שתצטרכו לשבור את הראש. יכול להיות שתמצאו ככה יעדים חדשים שלא חשבתם עליהם. 

אם אתם גמישים עם היעדים – ככה תמצאו טיסות בזול: 

  • שלב 1: עברו אל Google Flights לחצו על המפה:
    שלב 2: לאחר מכן, הכניסו את העיר ממנה אתם טסים (לצורך הדוגמה תל אביב) ואת התאריך. עכשיו תוכלו לראות מגוון רחב של אפשרויות על המפה. אם אין לכם יעד או תאריכים ספציפיים, תוכלו לחפש באמצעות האפשרות “תאריכים גמישים”.

בשיטה הזו יש סיכוי טוב שתוכלו למצוא עסקה טובה ליעד כלשהוא – אולי זה לא היעד הראשון שהייתם בוחרים, אבל תוכלו לחסוך המון כסף בדרך. 

 

תמונה של שדה תעופה, ברקע מטוס גדול

6. שימו לב למבצעים מיוחדים

אני ממליץ להצטרף לרשימת תפוצה של חברות תעופה ואתרי טיסות של הרגע האחרון – הרבה פעמים תקבלו גישה למבצעים, לטיסות ברגע האחרון – טיסות או דילים שלא תוכלו לסרב להם. 

לפעמים הם שולחים טיסות זולות שזמינות רק לזמן מוגבל. 

מלבד ההצטרפות לניוזלטרים של חברות התעופה, האתר הטוב ביותר למציאת עסקאות שוות זה “טיסות סודיות” – יש להם גם קהילה בפייסבוק.

7. מיקס אנד מאץ’ חברות תעופה 

כשאתם מזמינים ישירות דרך חברת תעופה, תוכול לטוס רק עם חברת התעופה הזו וכל חברת תעופה שותפה שיש לה. זה אומר שהאפשרויות יהיו מוגבלות בכל הנוגע למציאת הדיל המושלם.

בדרך כלל, זה יספיק. עם זאת, אם אתם מחפשים לחסוך כסף ולמצוא טיסות בזול, נסו להזמין את הכרטיסים שלכם בחברות תעופה נפרדות. לדוגמה, אם אתם טס מישראל למקסיקו, אולי תהיה לכם עצירה בספרד. אם אתם רוצים לחסוך כסף – הזמינו את הטיססה מישראל ללספרד ככרטיס אחד ואז הזמינו את הטיסה מספרד למקסיקו בחברת תעופה שונה.  זה יותר עבודה – אבל לפעמים זה יכול להיות שווה את זה. 

זה מה שרוב אתרי ההזמנות של צד שלישי כמו Kiwi.com עושים. הם מחברים נסיעות באמצעות כל טיסות שהם יכולים למצוא כדי להבטיח שתקבל את המחיר הזול ביותר.

אם אתה מחפש את המחיר הנמוך ביותר האפשרי ואינך מרוצה ממה שאתה מוצא באתר האינטרנט של חברת התעופה, נסה להזמין פלחים נפרדים. אתה עלול פשוט להיתקל בעסקה מצוינת!

 

8. השתמשו בנקודות 

ברגע שאתם יודעים שאתם רוצים לנסוע למקום כלשהו, עליכם להירשם לקבלת כרטיס תגמולים בנסיעות. תוכניות תגמולים של חברות תעופה הן הדרך מספר 1 שבה מטיילים כמוני מרוויחים טיסות חינם, הטבות נסיעות ואפילו שהייה חינם במלון. הם מציעים שדרוגי טיסות, בונוסים, קרדיט לשיתוף נסיעות כמו Uber ועוד. 

לא משנה באיזו תדירות אתם טסים, אני ממליץ להיות רשום לתוכניות הללו. לרוב גם לא צריך להוציא יותר כסף.

כרטיסי טיסה על רקע של מפה

9. חפשו מחירי כרטיסים לנוסעים יחידים

אם אתם מטיילים עם חברים או משפחה, אל תחפשו לקנות מספר כרטיסים ברכישה אחת. חברות התעופה תמיד מציגות את מחיר הכרטיס הגבוה ביותר בקבוצת כרטיסים, מה שאומר שבסופו של דבר תשלמו יותר כסף.

לחברות התעופה יש המון פרמטרים שקובעים מחיר של כרטיסים (אלה מבוססים על מגוון גורמים). 

לדוגמה, אם אתם משפחה בת ארבע נפשות ואתם מחפשים ארבעה מושבים, חברת התעופה תמצא ארבעה מושבים ביחד ותציג את מחיר הנסיעה שלכם על סמך מחיר הכרטיס הגבוה ביותר. אז אם מושב A הוא $200, מושבים B ו-C הם $300, ומושב D הוא $400, זה יתמחר את הכרטיסים האלה כ-$400 כל אחד במקום להוסיף את מחירי הכרטיסים הבודדים. אם הפרש המחירים גדול, זה מתורגם להוצאה נוספת לא קטנה.

מסיבה זו, תמיד חפשו כרטיסים כנוסעים יחידים. לאחר מכן, בתהליך התשלום, תוכלו לבחור את המושבים שלכם כך שכולם ישבו יחד.  וגם אם בסופו של דבר אתם לא אחד ליד השני, זה עדיין יחסוך לכם המון כסף. 

10. הזמינו מוקדם (אך לא מוקדם מדי)

מחירי הטיסות ממשיכים לעלות ככל שמתקרבים לתאריך הטיסה, אך יש נקודה כאשר חברות התעופה מתחילות להוזיל או להעלות את התעריפים בהתאם לביקוש. אל תחכו לשנייה האחרונה אבל אל תזמינו גם יותר מדי מראש. הזמן הטוב ביותר להזמין את הטיסה שלכם הוא בערך 2-3 חודשים לפני, או כחמישה חודשים לפני אם אתם נוסעים ליעד בעונה.  חברות תעופה מעלות את המחירים קרוב יותר לתאריך הטיסה מכיוון שהאנשים שמזמינים ברגע האחרון נוטים להיות נוסעים עסקיים – שפחות מתרגשים ממחירים יקרים – אז אל תזמינו ברגע האחרון!

 

11. היזהרו מעלויות נסתרות בחברות תעופה לואו קוסט 

כשאתם מחפשים טיסות בזול – במיוחד כאלה שמוגדרות לואו קוסט – אתם חייבים לקרוא טוב טוב על מה אתם משלמים ועל מה לא (וגם זה לא תמיד עוזר)

קבלו סיפור, כשתפסתי טיסה למקסיקו עם חברת וולריס – שמוכרת כחברת תעופה לואו קוסט, התלהבתי בהתחלה מאוד מהמחירים, אני גם בדקתי 10 פעמים על מה אני משלם, קראתי את האותיות הקטנות אבל זה עדיין לא עזר. כשהגעתי לעשות צ’ק אין – הם אמרו לי שאני צריך לשל 50$ לבצע צ’ק אין אצלם כי לא עשיתי דרך האתר (משהו שמעולם לא קרה לי) ובאורח פלא הצ’ק אין לא עבד בכלל דרך האתר שלהם. לאחר מכן אמרו שאני צריך לשלם עוד 45$ מיסי תיירות. חשבתי שמנסים לעקוץ אותי ואחר כך שחיפשתי את “מיסי התייר” הללו גיליתי שוולריס היחידים שעושים את זה, וזה לא מצוין במעמד הזמנת הכרטיסים. אז הנה דוגמה – קיבלתי תוספת של כמעט 100$ (!) – מה שאומר שלפעמים זול בהחלט עולה ביוקר

ממסי אוויר ועד עמלות כבודה או בחירת מושבים – יש שורה שלמה של דברים שעשויים לייקר את המחיר.

אז וודאו שאתם תמיד בודקים מה כלול ברכישה והתייעצו עם אנשים שטסו עם חברות התעופה לואו קוסט כדי לוודא שלא יהיו לכם הפתעות. 

לואו קוסט משתלם במיוחד אם אתם טסים עם תיק אחד. 

כמובן, טיסות לואו קוסט עדיין יכולות להיות תמורה טובה, אפילו עם כמה עלויות נוספות. אבל,גם אל תופתעו אם זה בסוף יוצא לכם אותו דבר. שקול את כל העלויות הפוטנציאליות. 

12. טיסות עם קונקשן יכולות להיות זולות יותר

 אם אתם מזמינים טיסה מספיק זמן מראש – יהיה לכם מאוד זול לעשות את זה עם קונקשנים. טיסות ישירות בהרבה מקרים יקרות יותר. 

עם זאת, חשוב להיות מודעים לסיכון הכרוך כאן. אם אחת מהטיסות הקודמות מתעכבת, הדבר עלול לגרום להחמצת טיסת המשך. ביטוח נסיעות אמור לכסות אותכם למקרה שמשהו ישתבש.

כמה מילים אחרונות

יש לנו עוד המון טיפים וטריקים על השגת טיסות זולות (ושדרוגים!) בפרק החמישי של הפודקאסט שלנו, הכל על נסיעה עם חוט.

SHARING IS CARING - שתפו, אולי זה יעזור למישהו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

קורפו למטייל

ברוכים הבאים לקורפו, הידוע גם בשם קרקירה – אי קסום המציע שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויופי מדהים. מהחופים הציוריים ומי  הטורקיז ועד לכפרים הקסומים

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על הנחות, מבצעים, מדריכים טיולים חינמיים ועוד!

*מבטיחים לא להספים, רק דברים שווים!

איזה מכשירים תומכים בeSIM?

במידה והמכשיר שלכם נמצא ברשימה תוכלו להנות מחבילות הesim שלנו רשימת מכשירים

Apple

  • iPhone 15
  • iPhone 15 Pro
  • iPhone 15 Pro Max
  • iPhone 15 Plus
  • iPhone 14
  • iPhone 14 Pro
  • iPhone 14 Pro Max
  • iPhone 14 Plus
  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה"ב בדגמים
Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה"ב או הונג קונג
בדגמים Samsung Not
e 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר
נרכש בדרום אסיה
עם המפעיל VERIZON

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+
אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720
  • convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo
הצג רשימת מכשירים

איך לשנות רשת סלולרית באופן ידני?

באייפון: נכנסים להגדרות ולוחצים > “סלולרי”

נכנסים להגדרות ולוחצים > "סלולרי"

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

לוחצים > “בחירת רשת”

לוחצים > "בחירת רשת"

מכבים את הכפתור האוטומטי ובוחרים את הרשת הרצויה

הפעלת וויפלי

עדיין לא הסתדרתם?

התמיכה שלנו עומדת לרשותכם בכל שעה בווצאפ במספר 050-6811168

 

אייקון WIFLY

אפליקציית WIFLY

מורידים WIFLY ושוכחים מ Wi-Fi

למכשירי אנדרואיד

למכשירי אפל

מדינות נתמכות

ניתן לעבור בין מדינות ללא החלפת חבילה

דגל עגול של ארצות הברית

ארה"ב

דגל עגול של צרפת

צרפת

דגל עגול של יוון

יוון

דגל עגול של גרמניה

גרמניה

דגל עגול של ספרד

ספרד

דגל עגול של איטליה

איטליה

דגל עגול של הולנד

הולנד

דגל עגול של בריטניה

בריטניה

דגל עגול של רומניה

רומניה

דגל עגול של פורטוגל

פורטוגל

דגל עגול של צ'כיה

צ'כיה

דגל עגול של טורקיה

טורקיה

דגל עגול של דנמרק

דנמרק

דגל עגול של תאילנד

תאילנד

דגל עגול של ניו זילנד

ניו זילנד

דגל עגול של פינלנד

פינלנד

דגל עגול של שוודיה

שוויץ

דגל עגול של קפריסין

קפריסין

דגל עגול של בלגיה

בלגיה

דגל עגול של נורווגיה

נורווגיה

דגל עגול של סלובניה

סלובניה

דגל עגול של בולגריה

בולגריה

דגל עגול של סלובקיה

סלובקיה

דגל עגול של סרביה

סרביה

דגל עגול של פולין

פולין

דגל עגול של אוקראינה

אוקראינה

דגל עגול של טאיוואן

טייוואן

דגל עגול של מוזמביק

מוזמביק

דגל עגול של מונטנגרו

מונטגרו

דגל עגול של מלטה

מלטה

דגל עגול של אירלנד

אירלנד

דגל עגול של קזחסטן

קזחסטן

דגל עגול של לטביה

לטביה

דגל עגול של אובקיסטן

אוזבקיסטן

דגל עגול של אסטוניה

אסטוניה

דגל עגול של ליטא

ליטא

דגל עגול של איסלנד

איסלנד

דגל עגול של הונגריה

הונגריה

דגל עגול של ויינטאם

וייאטנם

דגל עגול של קרואטיה

קרואטיה

דגל עגול של בלארוס

בלארוס

דגל עגול של קנדה

קנדה

דגל עגול של לוקסמבורג

לוקסמבורג

דגל עגול של אוסטרליה

אוסטרליה

תמונה של דגל סינגפור

סינגפור

דגל אלבניה

אלבניה

דגל ישראל

ישראל

דגל סין

סין

דגל יפן

יפן

דגל קאטר

קטאר

דגל גאורגיה

גאורגיה

דגל ליכנשטיין

ליכנשטיין

דגל ארמניה

ארמניה

דגל מצרים

מצרים

תמונה של דגל גאנה

גאנה

דגל טנזניה

טנזניה

דגל עגול של הונג קונג

הונג קונג

דגל עגול של דרום אפריקה

דרום אפריקה

דגל עגול של דרום קוריאה

דרום קוריאה

איחוד האמרויות הערביות

איחוד האמרויות

התקנת הeSIM

כמה קליקים ואתם מחוברים!

לפניי הכל חשוב לבדוק שיש לכם חיבור אינטרנט יציב להתקנת הe-sim במכשירכם. תוכלו להוריד לנייד את הפרופיל ע"י סריקת הברקוד או על ידי התקנה ידנית שלו

1. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - הגדרות - סלולרי

2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית

3. סורקים את קוד ה-QR שקיבלתם מאיתנו

מדריך esim אפל קוד ידני - לסרוק קוד QR

4. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית 2

5. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.

מדריך esim אפל קוד ידני - שימוש בwifly משני

6. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.

מדריך esim אפל קוד ידני - ראשי

7. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.

מדריך esim אפל קוד ידני - תוויות לתכניות סלולריות

8. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - קו שני

9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:

מדריך esim אפל קוד ידני - נתונים בנדידה

*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)

כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly

צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)

רשימת מכשירים תומכי eSIM

Apple

  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro 
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו
 

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
 
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה”ב בדגמים Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה”ב או הונג קונג בדגמים Samsung Note 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2
 

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
 
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר נרכש בדרום אסיה עם המפעיל VERIZON
 

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40 
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+ אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720 convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo