חופשה בספרד עם ילדים – המדריך השלם

חופשה בספרד עם ילדים בטוח תיצור זיכרונות בלתי נשכחים. כמובן, יעדים מסוימים ידידותיים יותר למשפחות מאחרים. בדיוק בשביל זה, הכנתי לכם מדריך עם כל מה שאתם צריכים לדעת על חופשה בספרד עם הילדים שלכם – כולל המלצות למקומות, אטרקציות וטיפים חשובים שיעזרו לכם לצלוח את הטיול הזה. אז קדימה, בואו נתחיל! 

תוכן עניינים

למה ספרד היא יעד מושלם לחופשה עם ילדים?

הנה רק כמה סיבות מדוע חופשה משפחתית בספרד היא תמיד רעיון טוב:

  • עם כל כך הרבה דברים מדהימים לעשות עם ילדים בספרד, אתם לא תצליחו לראות הכול בפעם ותצטרכו לחזור! ספרד היא מדינה שלא מפסיקה להפתיע! 
  • יש המון דברים שאפשר לעשות בספרד עם ילדים שפונים לכל סוגי המשפחות המטיילות. תחקרו ערים, תטיילו בטבע, לכו לסיורי אוכל או תרגעו על החוף.
  • זה מקום מאוד ידידותי לטיול עם ילדים. מאוד לטייל בו עם ילדים. ברוב המקומות מדברים באנגלית, תחבורה יבורית יעילה ויש אפשרויות אוכל גם לבררנים.

לפני שנתחיל - כמה שאלות נפוצות על חופשות בספרד עם ילדים

האם ספרד היא יעד ידידותי למשפחות?
חיי הלילה של ספרד הם יוצאי דופן, ועד כמה שהם מרגשים עבור מבוגרים, אולי אתם תוהים אם ביקור בספרד עם ילדים צעירים הוא הרעיון הטוב ביותר. העניין הוא שיש כל כך הרבה מה לראות ולעשות בספרד שהוא ידידותי לחלוטין למשפחות. מליהנות עם המטבח הספרדי ועד ביקור בכמה מהחופים הטובים, מוזיאונים ועוד מגוון אטרקציות. 

מתי הזמן הטוב ביותר לטייל בספרד עם ילדים?

ספרד היא אחת המדינות המתויירות ביותר בעולם. אין כאן ממש עונה –  אבל הסתיו והאביב הם החוגשים הכי פחות עמוסים בשוואה לקיץ ולחורף.  מבחינת מזג האוויר, ספרד נוטה להיות עם אקלים חם למדי בקיץ, אבל יש טמפרטורות נעימת  לאורך שאר עונות השנה. יוצאי הדופן היחידים יהיו אזורי החוף, שהם ממוזגים כל השנה, והאזורים ההרריים, שיכול להיות בהם יחסית קר בחורף.

מהי הדרך הטובה ביותר להתנייד בספרד עם ילדים?
אלא אם אתם מתכננים להיצמד לאזור אחד, השכרת רכב היא כנראה הדרך הטובה ביותר להסתובב בספרד עם ילדים. עם זאת, נסיעה ברכבת יכולה להיות גם מהנה במיוחד. לחלופין, טיסות פנים יכולות להיות גם אופציה. 

טסים לפראג? בואו לקרוא את המדריך שלנו עם המלצות לאטרקציות בפראג  >> 

היעדים המומלצים ביותר לחופשה בספרד עם ילדים

ברצלונה

טיול בברצלונה עם ילדים זה פשוט חוויה בלתי נשכחת. רחובות וקתדרלות מרהיבות מציגים שילוב ייחודי של השפעות רומיות, קטלאניות, אירופאיות ואיסלאמיות. מבנים רבים תוכננו על ידי האדריכל הספרדי המפורסם אנטוני גאודי. 

פארק גואל (אתר מורשת עולמית של אונסק”ו), הכולל גם את יצירותיו של אנטוני גאודי, הוא פלא ארכיטקטוני נוסף המשלב נטוריזם עם טבע אמיתי. הפסיפסים והגנים של הפארק הם האטרקציה העיקרית, אבל יש גם המון דברים מהנים לקטנטנים לשרוף עליהם קצת אנרגיה, כמו מגרשי משחקים ותערוכות.

החופים של שכונת לה ברצלונה מדורגים באופן עקבי בין הטובים באירופה. לטעום טאפאסים, לתפוס צבע תחת השמש  וליהנות מהגלים. או, אם נמאס לכם לגמרי מהעיר הגדולה, אתם והילדים יכולים ליהנות מטיול למיורקה, בירת האי פלמה.

סביליה

אחת הערים היותר מדהימות מבחינה תרבותית זה ללא ספק  סביליה. מדובר במקום תוסס וידידותי למשפחות וילדים. זה מקום הולדתו של הפלמנקו, כך שזה לא נדיר לראות את הרחובות של העיר מלאים ברקדנים ורקדניות ומוזיקה חיה.

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בסביליה: לאכול. הסצנה הקולינרית של סביליה היא מהטובות ביותר, ומיליוני מבקרים נוסעים לעיר מדי שנה כדי לטעום את המנות המדהימות שמורכבות בעיקר מבשרים על אש ופירות ים.

לא כל ילד מתלהב מארכיטקטורה, אנחנו יודעים, אבל הקתדרלות הגדולות, הארמונות (במיוחד האלקאזר המלכותי) והאווירה הידידותית מסביב יגרמו לכם ולילדיכם כאילו אתם עוברים דרך אגדה.

גרנדה

איזה ילד לא אוהב טירות? גרנדה היא המקום המושלם לצאת להרפתקה בדרום ספרד עם ילדים בגלל הארמונות הציוריים. ארמון אלהמברה, במיוחד, הוא אחת האטרקציות המובילות של גרנדה, אבל העיר מלאה גם בארכיטקטורה מדהימה, אוכל טעים והרבה מה לעשות לילדים ולמשפחות.

ואם אתם רוצים לצאת מהעיר, גרנדה ממוקמת בבסיס הרי סיירה נבאדה, כך שיש הרבה הזדמנויות לסקי, טיולים ופעילויות חוץ שילדים בטוח יאהבו.

איביזה

איביזה אולי ידועה יותר כיעד מסיבת רווקות בספרד (או יעד פופלרי למסיבות, באופן כללי), אבל האי מביא גם הרבה כיף משפחתי. 

איביזה היא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בספרד בגלל שהיא מציעה גרסה מרוכזת של רוב מה שיש לספרד להציע, כולל אפשרויות קולינריות מדהימות, תרבות עשירה וקווי חוף ונופים מדהימים. בנוסף למועדונים הרבים והברים המדהימים, יש הרבה מקומות נהדרים לקניות, לארוחה טובה ולמציאת שלווה.  

מדריד

לאחר מכן, יש לנו את מדריד, בירת ספרד והעיר השנייה בגודלה באיחוד האירופי. ללא ספק המקום הטוב ביותר לבקר בספרד עם ילדים בגלל מגוון האפשרויות שלה. האטרקציות המובילות כוללות את הארמון המלכותי היפהפה של ספרד, את פארק אל רטירו המפואר, ובמיוחד לאוהבי האוכל, מרקדו סן מיגל, שמתהדר במגוון של טאפסים וקינוחים מכל רחבי ספרד.  

בילבאו

העיר הגדולה ביותר בחבל הבאסקים של ספרד, שוכנת רק 16 קילומטרים דרומית למפרץ ביסקאיה. מכיוון שהאקלים בה מתון ולח יותר מרוב שאר המדינה, הפארקים וגדות הנהר של העיר פוריים וירוקים, וכך גם הגבעות המתגלגלות המקיפות אותה.

בילבאו הייתה ידועה בעיקר כעיר נמל חשובה בצפון ספרד עד לבנייתו של פלא ארכיטקטוני בשנות ה-90 הידוע כמוזיאון גוגנהיים. מאז חוותה פריחה בתיירות עם מוזיאון גוגנהיים, שנחגג כאחת היצירות הארכיטקטוניות החשובות ביותר בתקופתו, זורח כעת כסמל העיר של בילבאו. 

מקומות אחרים לבקר בהם בבילבאו כוללים את הקתדרלה הגותית של סנטיאגו מהמאה ה-14 ואת בזיליקת בגוניה. נבנה בשנת 1909 ושופץ לאחרונה, ה-Alhondiga הוא מתחם רב-תכליתי המכיל ספרייה, מסעדות ובריכת שחייה על הגג עם רצפת זכוכית.

קואנקה

אחת הערים הפופולריות ביותר לביקור באזור קסטיליה לה מנצ’ה בספרד, קואנקה ממוקמת במיקום בה נפגשים שני ערוצי נהרות. המקום נכבש ונשלט על ידי המוסלמים והנוצרים כאחד, כאשר נפוליאון עצמו הותיר את חותמו בתחילת המאה ה-19. ניתן למצוא המון כנסיות בנות מאות שנים, קתדרלה וטירה מוסתרות בין הרחובות המתפתלים של העיר העתיקה מימי הביניים. בעוד שהבניינים היפים שלה צבועים בוונים חמים תוכלו ליהנות בין הגלריות, בתי קפה והמסעדות המצוינות במקום. 

אתגרים פוטנציאלים בחופשה בספרד עם ילדים

טיול  בספרד בפעם הראשונה עם ילדים יכול להיות מרגש להפליא, אבל זה לא מגיע בלי חלק נכבד של אתגרים פוטנציאליים. בין הנושאים הצפויים עשויים לכלול מחסום שפה, מכיוון שאנשים מקומיים רבים עשויים שלא לדבר אנגלית שוטפת, אם בכלל. זה מסבך את התקשורת בעת הזמנת אוכל או ניווט באזורים לא מוכרים.

בנוסף, הסתגלות לתרבות חדשה יכולה לפעמים להיות מאתגרת עבור ילדים צעירים  וחשיפה למאכלים שונים ולחום עלולה להשפיע עליהם פיזית.

טיפים לחופשה עם ילדים בספרד

תלמדו קצת ספרדית (או שפרו את הספרדית ) לפני שאתם נוסעים

למרות שאפשר להסתדר בהרבהמ קומות בספרד באנגלית (בעיקר בערים הגדולות כמו מדריד או ברצלונה) יהיה זה חכם ללמוד כמה ביטויים בסיסיים בשפה המקומית לפני כן. במיוחד אם אתם מתכוונים לבקר באזורים הפחות מתוירים שבהם המקומיים מדברים בעיקר ספרדית. למרבה המזל, פלטפורמות ללימוד שפות מקוונות נמצאות שם כדי לעזור לך בימים אלה. אתוכלו ללמוד ספרדית בקלות באמצעות אפליקציות שונות כמו דולינגו

הזמינו אטרקציות מראש 

בספרד יש כמה מאתרי התיירות והאטרקציות המפורסמים ביותר בעולם. הזמנה מראש של סיורים לפני ההגעה מבטיחה מקום לכם ולמשפחתכם, חוסכת זמן וכסף תוך מניעת האפשרות להחמיץ חוויה. הזמנה מוקדמת מספקת גם יתרון נוסף מכיוון שאתם מקבלים מידע נוסף על אטרקיות/תערוכות/מופעים וכו’.

 תכננו את מקומות הלינה שלכם בחוכמה

עבור חווית החופשה הטובה ביותר, אולי תרצו גם לבחור בדירות או מלונות שהם ידידותיים למשפחות הנותנות מענה לצרכי הילדים, עם מתקנים, פארקים, בריכות שחייה, תפריטים לילדים וחדרי משחקים. 

תתנסו בתרבות הטאפסים 

ספרד מפורסמת בזכות הטאפאס שלה אבל לתיירים רבים אין מושג איך תרבות הטאפאס של המדינה פועלת. אמנם יש הרבה מסעדות בסגנון טאפאס, אבל בברים המקומיים הקטנים יותר יש מבחר של טאפאס מוכנים שתוכלו לבחור מהם, כשהמבחר משתנה לפי האזור.

עם זאת בחלקים רבים של ספרד, תקבלו כמה טאפאסים בחינם בכל פעם שתזמינו משקה. זה יכול להשתנות ממונטדיטו קטן (כריך קטן) או כמה זיתים עד מנה נכבדת של אוכל. אם אתה לא אכלנים גדולים – תוכלו לשבוע בקלות מטאפסים קטנים וזו יכולה להיות אסטרטגיה יעילה לחיסכון בכסף עבור מטיילים בתקציב נמוך.

צאו לטייל צפונה

חלק מהמאכלים הטובים ביותר של ספרד נמצאים בצפון המדינה שם טאפאס מגיע בצורה של פינצ’וס או (בחבל הבאסקים). בעוד שתיירים רבים מחו”ל פונים היישר לקוסטה דל סול או קוסטה בראווה, החוף הצפוני של ספרד זוכה להתעלמות לעתים קרובות, בעיקר בגלל שיש לו אקלים לח יותר ובלתי צפוי.

אולם הצפון הוא החלק היפה והמעניין ביותר של ספרד. האזורים הצפוניים של גליציה, אסטוריאס, קנטבריה וחבל הבאסקים מתגאים בכמה מהאזורים הכפריים הטובים ביותר בספרד עם גבעות ירוקות והמון מסלולי הליכה נהדרים. 

השתמשו בתחבורה ציבורית כדי לחסוך כסף 

לספרד יש רשת רכבות מהירות מעולה, המופעלת על ידי Renfe, אך למרבה הצער היא עשויה להיות יקרה יחסית. לנסיעות למרחקים ארוכים יותר, כדאי מאוד להזמין כמה שיותר זמן מראש. נסיעה ברחבי ספרד באוטובוס היא הדרך הטובה ביותרלהגיע למקומות במחירים נוחים. 

טיסות פנימיות בספרד

עם זאת, במקרים מסוימים כדאי לשקול לקחת טיסה, במיוחד אם אתם עם ילדים. כאשר נוסעים לבילבאו ההררית או מברצלונה לכמה יעדי חוף אחרים, טיסה עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר . אתם יכולים לבדוק מחירים ולוחות זמנים של טיסות ולהשוות אותם עם מחירים ולוחות זמנים של רכבות כדי לראות מה הגיוני יותר עבור המסלול שלכם. 

רק שימו לב למגבלות הכבודה המצומצמות של חברות תעופה אירופאיות זולות. 

הקפד גם לקחת בחשבון את העלות של תחבורה ציבורית כדי להגיע ממרכז העיר לשדה התעופה. אוטובוס אולי זול, אבל עם כמה ילדים וכמה תרמילים או מזוודות, מונית עשויה להיות אפשרות טובה 

נסו לתזמן את החופשה על אחד הפסטיבלים 

לא חסרים פסטיבלים בספרד, כאשר כמה מהפסטיבלים המפורסמים בעולם מתקיימים שם מדי שנה. אזור ולנסיה מקיים שניים מהגדולים ביותר עם חגיגות פאלאס המרהיבות בעיר ולנסיה ופסטיבל “La Tomatina” המתקיים באוגוסט בעיירה הסמוכה בונול. בינתיים, הפסטיבל הידוע ביותר בספרד הוא סן פרמין שמציג ריצות שוורים ברחובות פמפלונה מדי קיץ.

חג הפסחא נחגג גם במצעדים גדולים בערים מסוימות, במיוחד באנדלוסיה. בעיר סביליה, מצעדי פסחא ענקיים שבועיים לאחר מכן, ה-Feria de Abril, עוד אחד מהפסטיבלים הגדולים ביותר בספרד, כאשר העיר כמעט נסגרת לשבוע של מסיבות וריקודים. 

 שימו לב לחגיגות מקומיות

גם אם אתם לא מצליחים לתזמן את הטיול שלכם כך שיפול על אחד הפסטיבלים הגדולים, כדאי להסתכל חגיגות מקומיות. לכל 17 הקהילות האוטונומיות של ספרד יש יום אזורי או לאומי משלהן – והם חוגגים כמו שספרדים יודעים לחגוג. 

לא רק זה, אלא שבמחוזות רבים אפילו בתוך ערים יש חגיגות ופסטיבלים פרטיים משלהם, במיוחד בחודשי הקיץ.

נסו מנות ומשקאות מקומיים

בספרד יהיו לכם הזדמנויות קולינריות רבות – ואני ממךיץ לא לפספס שום דבר. ולנסיה היא מקום הולדתה של הפאייה והמקום הטוב ביותר לנסות אותה. אנדלוסיה מתהדרת בגספאצ’ו, מרק קר ומרענן שיצנן אותכם בימים החמים.  עם זאת, עבור אוהבי קולינריה, צפון ספרד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות, כאשר אזורים כמו גליציה, אסטוריאס וחבל הבאסקים.

הימנעו מחופשה בקיץ 

אם אתם מתכננים טיול שיכלול ביקור במספר חלקים שונים של ספרד, מומלץ להימנע מתקופת שיא הקיץ, בין סוף יולי ועד אוגוסט.

לא רק שרבות מעיירות החוף ואתרי הנופש עמוסים  ויקרים יותר בתקופה זו, אלא שמאוד חם בערים רבות בספרד, ממש כמו בארץ רק בלי מודעות למיזוג אוויר. 

סוף האביב, תחילת הקיץ, או אפילו תחילת הסתיו – זה זמן מושלם לטייל ספרד. לא חם מדי, ולא יורד כמעט גשם ותוכלו ליהנות ממחירים נוחים. 

כמה דברים שכדאי לדאוג לפני שטסים לספרד עם הילדים

כיסא בטיחות לרכב

אם אתם מתכננים להשכיר רכב בספרד – כדאי לדאוג לכסא ביטחות לילדיכם. שמעתי על כל כך הרבה בעיות מנוסעים אחרים עם השכרת כסאות- מכסאות ישנים יומתפוררים ועד לכסאות שלא עומדים בכלל בתקני בטיחות, לכן מומלץ להביא מושב לילד שהוא שלכם.

ספרים לילדים 

לפני שאתם מבקרים בספרד עם ילדים, מומלץ לגרום להם להתרגש מהטיול עם כמה ספרים! בעברית אין הרבה, אבל תוכלו להזמין באמזון כמה ספרי ילדים ולהראות להם תמונות, ללמד אותם אפילו כמה מילים בספרדית ועוד.

eSIM לספרד ואירופה 

רוב האנשים רגילים לקנות כרטיסי סים לאירופה במדינת היעד שאליה הם טסים, אבל אתם כבר ממש לא צריכים לעשות את זה. ראשית, קחו בחשבון שספרד מאוד התייקרה – אם אתם טסים ליותר משבוע אז חבילות הסלולר המקומיות יחסית יקרות, עם כמה מינוסים כמו העובדה שאתם לא שומרים על המספר הישראלי שלכם. לכן, אם אתם טסים לחופשה ומחפשים פתרון נוח – באופן אישי ממליץ לנסות את הeSIM לספרד של וויפלי, שתקף ליותר מ-70 מדינות ומאפשר לכם גםם לשמור על המספר הישראלי. החבילות מתחילות מ-29 ש”ח. 

אהבתם את המדריך שלנו על ספרד עם ילדים? אולי גם המדריכים הבאים יעניינו אותכם: 

כמה מילים אחרונות

טיול לספרד עם ילדים זו חוויה בלתי  נשכחת ומהנה. יש הרבה מה לחקור מהערים, לחופים ועד ההרים ומה שביניהם. אני מקווה שהמדריך הזה עזר לכם להחליט לאן ללכת בספרד עם ילדים 🙂 יש לכם טיפים נוספים? מכירים עוד יעדים מומלצים למשפחות בספרד? מוזמנים להשאיר תגובה! 

SHARING IS CARING - שתפו, אולי זה יעזור למישהו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

קורפו למטייל

ברוכים הבאים לקורפו, הידוע גם בשם קרקירה – אי קסום המציע שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויופי מדהים. מהחופים הציוריים ומי  הטורקיז ועד לכפרים הקסומים

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על הנחות, מבצעים, מדריכים טיולים חינמיים ועוד!

*מבטיחים לא להספים, רק דברים שווים!

איזה מכשירים תומכים בeSIM?

במידה והמכשיר שלכם נמצא ברשימה תוכלו להנות מחבילות הesim שלנו רשימת מכשירים

Apple

  • iPhone 15
  • iPhone 15 Pro
  • iPhone 15 Pro Max
  • iPhone 15 Plus
  • iPhone 14
  • iPhone 14 Pro
  • iPhone 14 Pro Max
  • iPhone 14 Plus
  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה"ב בדגמים
Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה"ב או הונג קונג
בדגמים Samsung Not
e 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר
נרכש בדרום אסיה
עם המפעיל VERIZON

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+
אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720
  • convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo
הצג רשימת מכשירים

איך לשנות רשת סלולרית באופן ידני?

באייפון: נכנסים להגדרות ולוחצים > “סלולרי”

נכנסים להגדרות ולוחצים > "סלולרי"

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

לוחצים > “בחירת רשת”

לוחצים > "בחירת רשת"

מכבים את הכפתור האוטומטי ובוחרים את הרשת הרצויה

הפעלת וויפלי

עדיין לא הסתדרתם?

התמיכה שלנו עומדת לרשותכם בכל שעה בווצאפ במספר 050-6811168

 

אייקון WIFLY

אפליקציית WIFLY

מורידים WIFLY ושוכחים מ Wi-Fi

למכשירי אנדרואיד

למכשירי אפל

מדינות נתמכות

ניתן לעבור בין מדינות ללא החלפת חבילה

דגל עגול של ארצות הברית

ארה"ב

דגל עגול של צרפת

צרפת

דגל עגול של יוון

יוון

דגל עגול של גרמניה

גרמניה

דגל עגול של ספרד

ספרד

דגל עגול של איטליה

איטליה

דגל עגול של הולנד

הולנד

דגל עגול של בריטניה

בריטניה

דגל עגול של רומניה

רומניה

דגל עגול של פורטוגל

פורטוגל

דגל עגול של צ'כיה

צ'כיה

דגל עגול של טורקיה

טורקיה

דגל עגול של דנמרק

דנמרק

דגל עגול של תאילנד

תאילנד

דגל עגול של ניו זילנד

ניו זילנד

דגל עגול של פינלנד

פינלנד

דגל עגול של שוודיה

שוויץ

דגל עגול של קפריסין

קפריסין

דגל עגול של בלגיה

בלגיה

דגל עגול של נורווגיה

נורווגיה

דגל עגול של סלובניה

סלובניה

דגל עגול של בולגריה

בולגריה

דגל עגול של סלובקיה

סלובקיה

דגל עגול של סרביה

סרביה

דגל עגול של פולין

פולין

דגל עגול של אוקראינה

אוקראינה

דגל עגול של טאיוואן

טייוואן

דגל עגול של מוזמביק

מוזמביק

דגל עגול של מונטנגרו

מונטגרו

דגל עגול של מלטה

מלטה

דגל עגול של אירלנד

אירלנד

דגל עגול של קזחסטן

קזחסטן

דגל עגול של לטביה

לטביה

דגל עגול של אובקיסטן

אוזבקיסטן

דגל עגול של אסטוניה

אסטוניה

דגל עגול של ליטא

ליטא

דגל עגול של איסלנד

איסלנד

דגל עגול של הונגריה

הונגריה

דגל עגול של ויינטאם

וייאטנם

דגל עגול של קרואטיה

קרואטיה

דגל עגול של בלארוס

בלארוס

דגל עגול של קנדה

קנדה

דגל עגול של לוקסמבורג

לוקסמבורג

דגל עגול של אוסטרליה

אוסטרליה

תמונה של דגל סינגפור

סינגפור

דגל אלבניה

אלבניה

דגל ישראל

ישראל

דגל סין

סין

דגל יפן

יפן

דגל קאטר

קטאר

דגל גאורגיה

גאורגיה

דגל ליכנשטיין

ליכנשטיין

דגל ארמניה

ארמניה

דגל מצרים

מצרים

תמונה של דגל גאנה

גאנה

דגל טנזניה

טנזניה

דגל עגול של הונג קונג

הונג קונג

דגל עגול של דרום אפריקה

דרום אפריקה

דגל עגול של דרום קוריאה

דרום קוריאה

איחוד האמרויות הערביות

איחוד האמרויות

התקנת הeSIM

כמה קליקים ואתם מחוברים!

לפניי הכל חשוב לבדוק שיש לכם חיבור אינטרנט יציב להתקנת הe-sim במכשירכם. תוכלו להוריד לנייד את הפרופיל ע"י סריקת הברקוד או על ידי התקנה ידנית שלו

1. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - הגדרות - סלולרי

2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית

3. סורקים את קוד ה-QR שקיבלתם מאיתנו

מדריך esim אפל קוד ידני - לסרוק קוד QR

4. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית 2

5. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.

מדריך esim אפל קוד ידני - שימוש בwifly משני

6. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.

מדריך esim אפל קוד ידני - ראשי

7. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.

מדריך esim אפל קוד ידני - תוויות לתכניות סלולריות

8. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - קו שני

9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:

מדריך esim אפל קוד ידני - נתונים בנדידה

*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)

כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly

צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)

רשימת מכשירים תומכי eSIM

Apple

  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro 
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו
 

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
 
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה”ב בדגמים Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה”ב או הונג קונג בדגמים Samsung Note 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2
 

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
 
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר נרכש בדרום אסיה עם המפעיל VERIZON
 

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40 
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+ אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720 convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo