טיול בברלין – ההמלצות הכי שוות!

תוכן עניינים

אם אתם מתכננים טיול לברלין, כדאי שתדעו שיש כאן הרבה יותר מה לראות, וזה ממא לא מסתכם בחומת ברלין ושער ברנדנבורג. ברלין היא העיר הגדולה ביותר בגרמניה ואחת הערים הגדולות באיחוד האירופי. זוהי עיר מגוונת מלאה במוזיאונים ברמה עולמית, כיכרות יפות לשוטט בהן ואוסף עצום של אתרים היסטוריים מרהיבים ששווים ביקור. 

יצא להיות כמה פעמים בברלין, ובפעם האחרונה היינו 5 ימים והחלטתי לשתף את כל מה שעשינו, ראינו (ואכלנו, כמובן!) האם 5 ימים זה יותר מדי לעיר כמ ברלין? לא. בסקירה הזו אתם הולכים להיות מופתעים מכמה דברים יש לעשות ולראות בעיר המופלאה הזו. כן, אתם בוודאי יכולים לרוץ ולראות את ההיילטס של ברלין ביום אחד – אבל זה לא מגרד את פני השטח של ברלין. אני ממליץ להקדיש זמן לעיר הזו ולהוסיף עוד יום יומיים אקסטרה. אז מוכנים לגלות את ברלין? בואו נצא לדרך. 

טיול של 5 ימים בברלין - פירוט מלא

בוקר עד צהריים: 

אנחנו החלטנו להתחיל את הטיול שלנו באי המוזיאונים. באי הזה נמצאים 5 מוזיאונים- כולם ברמה עולמית ואני ממליץ לכל אחד לנסוע לראות. אתם יכולים להיכנס כל פעם לאחד (לאוהבי ומעריכי תרבות), אבל אם אתם ממהרים אפשר בהחלט להיכנס לשניים, שלושה מוזיאונים ולראות את התערוכות המרכזיות שיש באותו יום. אפשר לקנות כרטיס משולב (ואני ממליץ) לכל המוזיאונים, ואפשר גם לרכוש כרטיסים לכל מוזיאון בנפרד – לשיקולכם. 

אחרי כל המוזיאונים אנחנו נהיינו רעבים, החלטנו לשתות קפה ולנשנש מאפה באחד מבתי קפה שנמצאים במוזיאונים, אבל יש גם מלא מסעדות שנמצאות מחוץ לאי. אם אתם אוהבים מטבח תאילנד – ממליץ בחום לנסות את מסעדת ג’ולי, במרחק של 2 דקות הליכה בלבד מהמוזיאונים. 

 

צהריים 

לאחר שאכלנו, המשכנו משם לקתדרלת ברלין – שגם היא נמצאת באי המוזיאונים. רק 270 מדרגות 🫠 ותוכלו להגיע לראש הכיפה שמשקיפה על הנוף המדהים של ברלין – אז אל תוותרו! שווה מאוד. 

 

מאי המוזיאונים, לכיכר ז’אנדרמנמרקט – אחת הכיכרות היותר יפות בברלין. אם אתם אוהבי שוקולד כמונו, אתם חייבים לעשות עצירה בחנות קפה שנקראת Rausch Schokoladenhaus – חנות שוקולד שכל דבר שם זה מעדן!!! 

לא רחוק משם (אבל אנחנו החלטנו כבר לתפוס מונית) – להמשיך אל עבר טופוגרפיה של הטרור. בחוץ, לאורך חלק מחומת ברלין, מוצגות תערוכות קבע המתעדות את מה שהתרחש בגרמניה במהלך מלחמת העולם השנייה. כישראלים אנחנו כבר מגיעים עם מודעות, ועדין זה נותן מבט מפכח על כל האירועים המחרידים שהתרחשו כאן. משם אנחנו המשכנו אל עבר אנדרטת השואה. מראה לא פשוט, אבל חשוב ולא יכולנו לוותר.  2,711 קוביות בטון בגדלים שונים, שעוצבו כמו קברים יוצרים אנדרטה לקרובנות השואה. 

משם המשכנו אפשר ללכת לשער ברנדנבורג עוצר הנשימהכולבסוף לקנח את אחר הצהרייפם בבניין הרייכסטאג. על גבי הבניין כיפת זכוכית מודרנית עם נוף של 360 מעלות על העיר ברלין. מ-8 בבוקר עד חצות, תוכלו לבקר בכיפה, להשקיף על ברלין וליהנות ממראה מדהים (ששווה צילום). אני ממליץ ממש לתזמן את ההגעה שלכם לשעת השקיעה – כי אז תוכלו לראות גם את הכיפה מוארת ובכן…ברלין בשקיעה, אין צורך להוסיף. שימו לב שבניין הרייכסטאג נסגר מעת לעת במהלך השנה ולכן אני ממליץ תמיד לבדוק באתר הרשמי שעות פתיחה. הכרטיסים בחינם – אבל יש צורך להזמין מראש, אפשר לעשות את זה באתר. 

 

ערב

אם כבר השקיעה נגמרה – אני ממליץ לחזור לשער ברנדנבורג לתמונות לילה מרהיבות של המקום הזה.

רעבים? יופי, אנחנו אכלנו בTreffpunkt Berlin – זה אוכל גרמני מקומי, אורגינל וטעים בטירוף! מעוצב כפאב.  המסעדה נמצאת במרחק הליכה משער ברנדנבורג ומבניין הרייכסטאג (שימו לב שהמסעדה סגורה בימי שלישי).

יום שני טיול בברלין

בוקר עד צהריים 

כדי לראות איך באמת נראתה חומת ברלין, אנחנו הלכנו לראות את  אנדרטת חומת ברלין (Gedenkstatte Berliner Mauer). זהו המקום בו נשמרים חלק מהחומה ו”רצועת המוות” לעיני המבקרים. ביקור כאן אורך כשעה והוא בחינם.

משם נסענו  ב-S-Bahn  לתחנת Friedrichstrasse. אפשר להעביר שם בכיף שעה – המקום נקרא גם ארמון הדמעות.  טרנפלסט הוא מוזיאון קטן וחינמי. זה היה מעבר הגבול העיקרי בין מזרח ומערב גרמניה משנת 1962 עד 1989. האתר קיבל את שמו, ארמון הדמעות, בגלל הפרידות הקשות מלוות הדמעות כשבני משפחה וחברים נפרדו וחזרו למערב גרמניה.

קפצו חזרה למטרו וצאו לעוד נסיעה קצרה לאלכסנדרפלאץ.  אלכסנדרפלאץ היא עוד כיכר גדולה ומרשימה בברלין. משם הלכנו למגדל הטלוויזיה של ברלין שיש עליו מלא המלצות – אפשר לצפות בנוף של ברלין מהקומה האחרונה. אם אתם רעבים תוכלו לאכול במסעדה שיש במקום, אבל באופן כללי שתדעו שכל המקום שורץ במסעדות רבות. 

 

צהריים 

באחר הצהריים החלטנו לצאת לסיור באתר להנצחת חומת ברלין. בעבר המקום היה הכלא הפוליטי הראשי של המשרד לביטחון המדינה של מזרח גרמניה, השטאזי. שם הקרינו לנו סרטון קצר ואחר כך עושים סיור של 90 דקות במתקן. 

 

ערב

את הערב בילינו בפרנצלאואר ברג, שכונה היסטורית שהופכת כעת לאזור מדליק מלא בחנויות ומסעדות.   

אולי יעניין אותכם לקרוא על מדריך לטיול באיסלנד  >> 

יום שלישי טיול בברלין

בוקר עד צהריים 

את הבוקר של היום השלישי החלטנו לבלות באחד המוזיאונים של ברלין. חזרנו לאי המוזיאונים והלכנו למוזיאון היהודי.  החלק הראשון של המוזיאון זו יצירת מופת אדריכלית. עם קירות משופעים ורצפות משופעות, מסתבר שזה בכוונה כדי לבלבל ולגרום לכם להרגיש מוזר.  החלק הראשון של המוזיאון עוסק בשואה, ולאחר מכן עוברים למוזיאון המסורתי עם תערוכות על ההיסטוריה והתרבות היהודית.

אחר כך, המשכנו למוזיאון ההיסטורי הגרמני. כל מה שרצית לדעת על ההיסטוריה של גרמניה- נמצא שם. באופן אישי היה לנו מרתק – אבל זה לא מתאים לכולם.

צהריים

לאחר ארוחת הצהריים שלקחנו באחת המסעדותצ באזור, יצאנו לסיור ב-Flughafen Tempelhof. עד 2008, טמפלהוף היה אחד משדות התעופה היותר פעילים של ברלין. בניין טמפלהוף הוא אחד המבנים הגדולים בעולם, רק קחו בחשבון שהדרך היחידה לבקר בשדה התעופה הנטוש הזה היא בסיור מודרך. 

מטמפלהוף, סעו ברכבת התחתית אל גלריית איסט סייד, קטע ארוך של חומת ברלין מכוסה בגרפיטי.

ערב

סיימנו את היום בארוחת ערב במתחם האקשה הופה, זה אחד מהמקומות התוססים ביותר בעיר עם שפע של חנויות, שופינג ומסעדות.

 

יום רביעי טיול בברלין

אז היום אנחנו יורדים קצת מהשבילים המוכרים של ברלין, אם אתם הולכים לעשות את המסלול הזה אז תנעלו זוג נעלי הליכה נוחות (אתם תודו לי). שקלו גם להביא איזה סנדוויץ או חטיף שישמור לכם על האנרגיה וגם כי אפשרויות המזון  באזור Grunewald ו-Teufelsberg מצוצמצות מאוד. במילים אחרות – ארוחת הצהריים שלנו הייתה רק באזור 13 14.

 

בוקר עד צהריים 

את היום התחלנו באנדרטת רציף 17.  זוהי אנדרטה פשוטה אך רבת עוצמה לאלפי היהודים שנשלחו למחנות הריכוז. בתחנת רכבת זו עלו יהודים לרכבות שהובילו אותם למחנות המוות. אנדרטה זו היא חלק מתחנת Grunewald. אפשר ללכת על הרציף הישן והנטוש. על הרציף מופיעים התאריכים, מספר האנשים שגורשו ויעדם הסופי – מראות מצמררים ולא פשוטים, אך כאמור חשובים. 

לאחר מכן, בקרו בטאופלסברג, אחד המקומות המוזרים והביזאריים ביותר בברלין. טאופלסברג היא תחנת האזנה נטושה ששימשה במהלך המלחמה הקרה וכעת מכוסה בגרפיטי צבעוני. אני מאוד התלהבתי אבל יש אנשים שלא מבינים סביב מה ההייפ – אז אני יכולה להגיד בצורה פשוטה: מי שאוהב אמנות רחוב, לא לוותר על זה.  קחו בחשבון שההגעה לכאן דורשת יחסית הרבה הליכה מתחנת הרכבת הישנה.  

מטאופלסברג המשכנו לאצטדיון האולימפי. אצטדיון זה נבנה עבור אולימפיאדת הקיץ 1936. זה מקום היסטורי ותוכלו להיכנס לאצטדיון ולהסתובב לבד.  לחלופין, אם אתם כבר עייפים תוכלו לראות את זה מבחוץ. 

 

צהרים 

מהאצטדיון האולימפי, נסענו  ברכבת התחתית – נסיעה של 6 דקות לארמון שרלוטנבורג. לארוחת צהריים, אכלנו  במסעדת Schlossgarten. מסעדה זו מגישה אוכל גרמני וממוקמת בהליכה מתחנת המטרו.

אם אתם אוהבים טירות וארמונות, אל תוותרו על סיור בארמון שרלוטנבורג. זהו ארמון קיץ שנבנה עבור סופי שרלוט (בת הזוג הראשונה של המלכה בפרוסיה)  הוא עוצב לפי דגם ורסאי בצרפת. 

מארמון שרלוטנבורג, סעו ברכבת התחתית לכנסיית הזיכרון של קייזר.  כנסיית הקייזר וילהלם נבנתה בסוף המאה ה-19. היא ניזוקה קשות במהלך מלחמת העולם השניה  בשנת 1943. בניגוד לרבים מהמבנים שנבנו מחדש בברלין, שרידי הכנסייה הזו נותרו ללא שינוי, כתזכורת להרס של המלחמה. 

 

ערב

במרחק הליכה קצר מכנסיית הקייזר וילהלם נמצא Kaufhaus des Westens (KaDeWe). KaDeWe היא חנות הכלבו הידועה ביותר בגרמניה, עם שבע קומות של סחורה יוקרתית ואוכל גורמה. בחרו באחת מהמסעדות שיש שם – כל הימור יהיה טוב ככל הנראה. 

בנגקוק נוף אורבני עם קו בניינים בשעות השקיעה מלמעלה

אולי יעניין אותכם לקרוא גם את המדריך איך לארוז מזוודה עם מלא טיפים שימושיים >> 

יום חמישי ואחרון לטיול בברלין

את היום ה-5 והאחרון שלנו בברלן החלטנו להקדיש לטיול מחוץ לברלין – יש המום אפשרויות 0  פוטסדאם, דרזדן, לייפציג ואנזה נכנסות כולן לרשימה ורבים מהמקומות הללו נגישים באמצעות תחבורה ציבורית.

עם זאת, אם אתם מעוניינים לצאת לטיול גרמני מגניב לגמרי, יש לנו הצעה עבורכם. ביום אחד בלבד תוכלו לבקר בגשרי האגדות של Rakotzbrücke והבסטיי, לטייל בעיירה הציורית Görlitz ולחצות את הגבול לפולין. זה יום ארוך אבל שווה לגמרי -זה מהמקומות היותר שווים ויפים וגרמניה.

אני גם אעז לומר שזה היה היום האהוב עלינו בטיול לברלין. 

טיפים אחרונים לטיול שלכם בברלין

הנה עוד כמה טיפים שיעזרו לכם להסתדר בברלין כמו שצריך ושאני הייתי צריך כמה טיולים כדי ללמוד ולהכיר: 

 

תחבורה ציבורית: לברלין יש רשת תחבורה נרחבת, הכוללת אוטובוסים, חשמליות, רכבות ורכבת תחתית.  תשקלו להוריד ולהשתמש באפליקציית BVG או ב-Google Maps עבור ניווט ועדכונים בזמן אמת על לוחות זמנים של תחבורה ציבורית.

אל תשכחו לאמת את הכרטיס שלכם – אם אתם משתמשים בתחבורה ציבורית, וודאו שאתם בודקים את הכרטיס שלכם  לפני העלייה לרכבות חשמליות, אוטובוסים או רכבות. אם לא תבצעו אימות וזה לא עובד – זה עלול לגרור קנס אם תתפסו במהלך ביקורת כרטיסים אקראיות.

השכרת אופניים: ברלין היא עיר ידידותית לאופניים עם שבילי רכיבה נוחים. השכרת אופניים היא דרך מצוינת לחקור את העיר, במיוחד באזורים כמו טירגארטן או לאורך חומת ברלין. חפשו תחנות להשכרת אופניים. 

מזומן או אשראי- ברלין היא בעיקר עיר ללא מזומנים, וכרטיסי אשראי ואפליקציות תשלום מקובלים באופן נרחב. עם זאת, עדיין מומלץ לשאת מעט מזומן, במיוחד עבור רכישות קטנות. 

מיחזור: ברלין ידועה במסירותה לקיימות ולמיחזור. הקפידו להפריד את הפסולת שלכם לפחים שונים לנייר, פלסטיק, זכוכית וביו-פסולת. 

כרטיסי מוזיאון: אם אתם מתכננים לבקר במספר מוזיאונים, שקלו לרכוש כרטיס מוזיאון אונליין. הוא מציע כניסה מוזלת ליותר מ-30 מוזיאונים, כולל אי המוזיאונים, מוזיאון פרגמון וגלריה אלטה נשיונל, וחוסך לך זמן וכסף.

מסעדות: כאשר אוכלים בחוץ, נהוג לתת טיפ בסביבות 10% מהחשבון. רוב המסעדות כוללות דמי שירות בחשבון, אך בדומה לארץ טיפים נוספים יתקבלו בברכה עבור שירות יוצא דופן.

כרטיסי סים וחבילות גלישה: כרטיסי סים וחבילות גלישה  בגרמניה יכולות להיות יקרות יחסית למדינות אחרות. מומלץ לחקור ולהשוות בין ספקי סלולר שונים והיצע שלהם כדי למצוא את האפשרות המתאימה והמשתלמת ביותר לצרכים שלכם. אני באופן אישי מעדיף להצטייד בeSIM לחו”ל שחוסך לי המון כאב ראש. 

שמרו על כבוד באנדרטאות: בברלין יש כמה אנדרטאות המוקדשות לאירועים היסטוריים משמעותיים – בניהם גם השואה ולזכר הנרצחים. בעת ביקור באנדרטאות כמו אנדרטת השואה או אנדרטת חומת ברלין, שמרו על התנהגות מכבדת, הימנעו משיחות קולניות. 

כמה מילים אחרונות

זה היה ההמלצות שלי לטיול 5 ימים בברלין! ברלין היא עיר מדהימה, לא סתם הרבה ישראלים מתאהבים ואפילו נשארים בה. אני ממליץ להתנסות, ללכת לאיבוד בשכונות ואם יש לכם זמן – לצאת גם מהעיר כי גרמניה באופן כללי מדינה מדהימה. 

אם אתם צריכים שיחות ואינטרנט – ממליץ להצטייד בחבילת eSIM לגרמניה של וויפלי. 

SHARING IS CARING - שתפו, אולי זה יעזור למישהו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

קורפו למטייל

ברוכים הבאים לקורפו, הידוע גם בשם קרקירה – אי קסום המציע שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויופי מדהים. מהחופים הציוריים ומי  הטורקיז ועד לכפרים הקסומים

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על הנחות, מבצעים, מדריכים טיולים חינמיים ועוד!

*מבטיחים לא להספים, רק דברים שווים!

איזה מכשירים תומכים בeSIM?

במידה והמכשיר שלכם נמצא ברשימה תוכלו להנות מחבילות הesim שלנו רשימת מכשירים

Apple

  • iPhone 15
  • iPhone 15 Pro
  • iPhone 15 Pro Max
  • iPhone 15 Plus
  • iPhone 14
  • iPhone 14 Pro
  • iPhone 14 Pro Max
  • iPhone 14 Plus
  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה"ב בדגמים
Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה"ב או הונג קונג
בדגמים Samsung Not
e 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר
נרכש בדרום אסיה
עם המפעיל VERIZON

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+
אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720
  • convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo
הצג רשימת מכשירים

איך לשנות רשת סלולרית באופן ידני?

באייפון: נכנסים להגדרות ולוחצים > “סלולרי”

נכנסים להגדרות ולוחצים > "סלולרי"

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

לוחצים > “בחירת רשת”

לוחצים > "בחירת רשת"

מכבים את הכפתור האוטומטי ובוחרים את הרשת הרצויה

הפעלת וויפלי

עדיין לא הסתדרתם?

התמיכה שלנו עומדת לרשותכם בכל שעה בווצאפ במספר 050-6811168

 

אייקון WIFLY

אפליקציית WIFLY

מורידים WIFLY ושוכחים מ Wi-Fi

למכשירי אנדרואיד

למכשירי אפל

מדינות נתמכות

ניתן לעבור בין מדינות ללא החלפת חבילה

דגל עגול של ארצות הברית

ארה"ב

דגל עגול של צרפת

צרפת

דגל עגול של יוון

יוון

דגל עגול של גרמניה

גרמניה

דגל עגול של ספרד

ספרד

דגל עגול של איטליה

איטליה

דגל עגול של הולנד

הולנד

דגל עגול של בריטניה

בריטניה

דגל עגול של רומניה

רומניה

דגל עגול של פורטוגל

פורטוגל

דגל עגול של צ'כיה

צ'כיה

דגל עגול של טורקיה

טורקיה

דגל עגול של דנמרק

דנמרק

דגל עגול של תאילנד

תאילנד

דגל עגול של ניו זילנד

ניו זילנד

דגל עגול של פינלנד

פינלנד

דגל עגול של שוודיה

שוויץ

דגל עגול של קפריסין

קפריסין

דגל עגול של בלגיה

בלגיה

דגל עגול של נורווגיה

נורווגיה

דגל עגול של סלובניה

סלובניה

דגל עגול של בולגריה

בולגריה

דגל עגול של סלובקיה

סלובקיה

דגל עגול של סרביה

סרביה

דגל עגול של פולין

פולין

דגל עגול של אוקראינה

אוקראינה

דגל עגול של טאיוואן

טייוואן

דגל עגול של מוזמביק

מוזמביק

דגל עגול של מונטנגרו

מונטגרו

דגל עגול של מלטה

מלטה

דגל עגול של אירלנד

אירלנד

דגל עגול של קזחסטן

קזחסטן

דגל עגול של לטביה

לטביה

דגל עגול של אובקיסטן

אוזבקיסטן

דגל עגול של אסטוניה

אסטוניה

דגל עגול של ליטא

ליטא

דגל עגול של איסלנד

איסלנד

דגל עגול של הונגריה

הונגריה

דגל עגול של ויינטאם

וייאטנם

דגל עגול של קרואטיה

קרואטיה

דגל עגול של בלארוס

בלארוס

דגל עגול של קנדה

קנדה

דגל עגול של לוקסמבורג

לוקסמבורג

דגל עגול של אוסטרליה

אוסטרליה

תמונה של דגל סינגפור

סינגפור

דגל אלבניה

אלבניה

דגל ישראל

ישראל

דגל סין

סין

דגל יפן

יפן

דגל קאטר

קטאר

דגל גאורגיה

גאורגיה

דגל ליכנשטיין

ליכנשטיין

דגל ארמניה

ארמניה

דגל מצרים

מצרים

תמונה של דגל גאנה

גאנה

דגל טנזניה

טנזניה

דגל עגול של הונג קונג

הונג קונג

דגל עגול של דרום אפריקה

דרום אפריקה

דגל עגול של דרום קוריאה

דרום קוריאה

איחוד האמרויות הערביות

איחוד האמרויות

התקנת הeSIM

כמה קליקים ואתם מחוברים!

לפניי הכל חשוב לבדוק שיש לכם חיבור אינטרנט יציב להתקנת הe-sim במכשירכם. תוכלו להוריד לנייד את הפרופיל ע"י סריקת הברקוד או על ידי התקנה ידנית שלו

1. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - הגדרות - סלולרי

2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית

3. סורקים את קוד ה-QR שקיבלתם מאיתנו

מדריך esim אפל קוד ידני - לסרוק קוד QR

4. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית 2

5. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.

מדריך esim אפל קוד ידני - שימוש בwifly משני

6. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.

מדריך esim אפל קוד ידני - ראשי

7. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.

מדריך esim אפל קוד ידני - תוויות לתכניות סלולריות

8. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - קו שני

9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:

מדריך esim אפל קוד ידני - נתונים בנדידה

*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)

כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly

צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)

רשימת מכשירים תומכי eSIM

Apple

  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro 
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו
 

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
 
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה”ב בדגמים Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה”ב או הונג קונג בדגמים Samsung Note 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2
 

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
 
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר נרכש בדרום אסיה עם המפעיל VERIZON
 

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40 
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+ אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720 convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo