השעון המפורסם של לונדון כאטרקציה חובה

סים לאנגליה – מחירים והמלצות עדכני ל2023

מגיעים לאנגליה בקרוב? איזה כיף לכם! לפני שאתם אורזים או עושים רשימת אטרקציות – חשוב לדאוג לכל נושא הסים והאינטרנט שם, כדי שלא תחזרו עם עלויות מופקעות!  למזלנו, אירופה היא אחד המקומות הטובים ביותר שבהם אתם יכולים לקנות כרטיס SIM בקלות – אבל זה לא הפתרון היחידי. בדיוק בשביל זה כתבתי מדריך מפורט עם כל הצעות, כולל המחירים וכל מה שאתם צריכים לדעת. אז שנתחיל?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים למדינה שבה היסטוריה ומודרניות משתלבות זו בזו, שבה נופים ציוריים משתלבים עם נופים עירוניים, ובה כל פינה חושפת סיפור מיוחד.  מרחובות המרוצפים של לונדון ועד ליורקשייר, אנגליהמציעה מגוון של יעדים פופולריים. 

 

אם אתם מגיעים לטייל באנגליה – אני ממליץ להתחיל מלונדון, העיר הכי פופלרית בן אם זה הביג בן, מצודת לונדון או  המוזיאון הבריטי הידוע בעולם – לונדון מציעה לכם אינספור אטרקציות. תוכלו לצאת לטייל  לאורך נהר התמזה או להיכנס ולהתפעל מהפאר של ארמון בקינגהאם. 

אל אנגליה לא מסתכמת רק בלונדון – כשאתם יוצאים מחוץ לבירה, אנגליה חושפת את הפאר הטבעי שלה, ומזמינה אתכם לחקור את הנופים הכפריים, עיירות חוף, אגמים והמון מקומות מפלט מדהימים לאוהבי טבע.

למי שמחפש מגע של קסם, ביקור במחוז הקסום קורנוול הוא חובה. גלו את האגדות של המלך ארתור בטירת טינטגל, המתנוססת בצורה דרמטית על ראשי הצוקים, או תאבדו את עצמכם בקסם של סנט אייבס, עם הרחובות המפותלים והמורשת האמנותית. 

לא הרבה יודעים זאת, אבל אנגליה היא גן עדן קולינרי (לא רק פיש אנד צ’יפס!) והיא מהווה ממש כור היתוך של המון טעים כתוצאה מהמון עמים שהגיעו והתערבבו עם האנגלים ומציעים שווקי אוכל תוססים בקמדן טאון. גם תרבות הפאבים של אנגליה קורצת, מזמינה אתכם להתענג על חצי ליטר בירה בפאבים מגניבים ועם אווירה שמחה במיוחד (ממליץ להגיע בשעות משחק…)🍻

לא משנה לאן אתם נוסעים ולכמה זמן – אל תשכחו להתארגן על חבילת שיחות ואינטרנט לאנגליה כדי שתוכלו לשמור על קשר עם יקירכם לאורך כל הטיול שלכם. יש כמה אפשרויות שעומדות בפניכם – בין אם זה כרטיסי סים פיזיים שתוכלו לקנות באנגליה או עם כרטיסי eSIM, במדריך הזה אנחנו הולכים לדבר על כל האופציות.   

טסים לאנגליה? אסור לכם לפספס את לונדון!💂🏼‍♀️  בואו לקרוא את המדריך שלנו על מה לעשות בלונדון 

סים לאנגליה - מה אתם צריכים לדעת?

אנגליה ביתה של רשת סלולרית אמינה למדי המשתמשת ברשת הסלולר GSM, בניגוד לרשת CDMA. המשמעות היא שבאופן כללי, שיחות חוץ לבריטניה אמורות להיות מסוגלות להתחבר לרשתות מקומיות בלי יותר מדי בעיות. גם אם אתה מגיע ממדינה שמשתמשת ברשת CDMA, הטלפון החכם שלכם עדיין צריך לעבוד בבריטניה כמו שצריך בלי בעיות.

כשזה מגיע לאינטרנט – הכול עובד חלק, במיוחד בערים המפותחות, כמו לונדון לדוגמה, שבה יש גם את הרשת 5G  אם כי כרגע היא מוגבלת לערים הגדולות ביותר. באזורים כפריים יותר, במיוחד באזורים הגבוהים והאיים הסקוטיים, במרכז ויילס ובחלקים מבודדים יותר של אנגליה וצפון אירלנד, ייתכן שתהיה לך גישה רק ל-2G או 3G.

מה לגבי WIFI  באנגליה? אפשר להסתמך על זה? 

ש סיכוי שעוברת לכם מחשבה בראש האם בכלל אתם צריכים סים לאנגליה? אולי אפשר להסתדר רק עם אינטרנט? במיוחד אם מדובר בחופשה יחסית קצרה. אז, בגדול כן – אנגליה מלאה בבתי קפה, תחנות רכבת, מסעדות וקניונים בהם תוכלו לגלוש באמצעות WIFI – עם זאת, אל תשכחו שאתם כנראה תצטרכו אינטרנט גם כדי להזמין אובר, או לתרגם דברים או לנווט ברחובות לונדון או באנגליה בכללי. במצב כזה – לא תוכלו להסתמך רק על האינטרנט החינמי.  

איזה כרטיסי סים הכי מומלצים באנגליה? 

אם אתם מטיילים באנגליה – אני ממליץ להשתמש בכרטיסי סים של  של Three, Vodafone, O2 או וויפלי. (אני אחזור לWIFLY מאוחר יותר, אז המשיכו לקרוא עוד!)

עם זאת, אם אתם מתכננים לבקר במדינות אחרות במהלך הטיול שלכם – חשוב שתוודאו שכרטיס הסים שלכם תקף גם לעוד מדינות – ככה לא תצטרכו כל פעם לדאוג לכרטיס סים מקומי חדש.

איך ואיפה קונים כרטיסי סים (פיזיים) באנגליה? 

אפשר לקנות כרטיס SIM מראש או פשוט בשדה תעופה, חנות של ספקי סלולר או אפילו בסופרים מקומיים – אתם לא תוכלו לפספס את זה. לרוב העלויות יהיו גבוהות יותר בשדה תעופה – לכן אני ממליץ בחום לקנות לפני או אחרי שתצאו מהשדה. שימו לב שאתם תצטרכו את הדרכון שלכם כדי לקנות כרטיס סים (לא תמיד אבל בדרך כלל כן.)

החיסרון של כל הסיפור הזה, זה שלא יהיה לכם אינטרנט מהרגע שאתם נוחתים. לכן, אם חשוב לכם להיות מחוברים מהרגע שאתם נוחתים, תוכלו להשתמש  ב-eSIM או לרכוש כרטיס SIM אירופאי בתשלום מראש באינטרנט.

כעת, בואו נסתכל על החבילות המוצעות על ידי Three, Vodafone ו-O2.

Three

Three היא אחת מחברות התקשורת הגדולות בבריטניה, המציעה שירותי סלולר ואינטרנט הן לתושבים והן לתיירים. יש להם מגוון חבילות עליהם נפרט בהמשך, חבילות SIM והם נחשבים לאחת החברות היותר אמינות באנגליה.

אחד המאפיינים המרכזיים של Three הוא ההתמקדות שלהם במתן קצבאות נתונים נדיבות. הם ידועים בתכונת ה-“Go Roam” שלהם, המאפשרת ללקוחות להשתמש בקצבאות הנתונים, הטקסט והשיחות שלהם ביעדים רבים בחו”ל ללא עלות נוספת. זה יכול להיות בונוס שווה למי שממשיך לטייל באירופה גם אחרי. 

Three מציעה שלושה סוגים שונים של חבילות נתונים עם כרטיסי SIM בתשלום מראש:

10 GB, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה, 10 ליש”ט 
50 GB, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה, 20 ליש”ט
GB ללא הגבלה, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה, 35 ליש”ט 

כל החבילות הן לחודש אחד, והאפשרות השלישית היא כנראה הטובה ביותר בגלל שאתם מקבלים אינטרנט ללא הגבלה.

Vodafone

וודאפון היא אחת מחברות התקשורת הגדולות בעולם, הפועלת במספר מדינות ברחבי העולם, כולל אנגליה והרבה תיירים מעדיפים ללכת עם החברה  הזו כי הם מכירים את השירות שלהם והם נחשבים ליחסית חסכונייפ. 

Vodafone מספקת מגוון רחב של תוכניות ואפשרויות שיתאימו לצרכים ולתקציבים שונים. למטיילים, הם בדרך כלל מציעים תוכניות וחבילות ייעודיות המותאמות לתיירים.

Vodafone מספקת תמיכה בערוצים שונים, כולל טלפון, צ’אט מקוון וחנויות פיזיות. בכל מקרה של בעיה או שאלה, נציגי שירות הלקוחות שלהם זמינים לסייע, כדי להבטיח חוויה שימוש נוחה. 

Vodafone מציעה מספר חבילות ללקוחות בתשלום מראש, והכל למשך 30 יום:

7 GB נתונים, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה תמורת 10 ליש”ט
20 GB נתונים, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה תמורת 15 ליש”ט 
40 GB נתונים, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה תמורת 20 ליש”ט 
100 GB נתונים, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה תמורת 30 ליש”ט 
נתונים ללא הגבלה, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה תמורת 40 ליש”ט 

כפי שאתם יכולים לראות – המחירים לא שונים יותר משל חברת Three, ותוכלו גם לבחור בחבילת נתונים ללא הגבלה.

 O2

O2 היא חברת תקשורת ותיקה באנגליה והיא גם נחשבת להכי זולה נכון להיום. אם אתם הולכים על האפשרות של הסים הפיזי, אני ממליץ לבחור בהם. הכיסוי של O2 מצוין, כאשר רשתות ה-2G, 3G וה-4G שלה זמינות עבור 99% מאוכלוסיית בריטניה. גם רשת ה-5G שלה מתרחבת’ כרגע בעיקר בערים הגדולות. 

ל-O2 יש מספר חבילות: 

20 GB נתונים, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה תמורת 10 ליש”ט 
30 GB נתונים, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה תמורת 20 ליש”ט
60 GB נתונים, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה תמורת 15 ליש”ט 
150 GB נתונים, שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה תמורת 30 ליש”ט 

כפי אתם יכולים לראות, החבילות הכי זולות זה של חברת O2. עם זאת, הם לא מציעים את האפשרות של אינרטנט ללא הגבלה, כמו בחברות אחרות. 

בשורה תחתונה - איזה כרטיס סים פיזי יותר מומלץ?

אם אין לכם טלפון שתומך באיסים, אז אני ממליץ על חברת Three. תמורת £20  אתם מקבלים נתונים של 50 GB למשך 30 ימים באחת מרשתות הנתונים הטובות ביותר של 4G/5G בבריטניה. 

אם יש יש לכם מכשיר שתואם לeSIM קחו בחשבון שאף אחת מספקיות האינטרנט הנייד בבריטניה לא מציעה כרטיסי e-sim בתשלום מראש. אז תיירים שמחפשים לקבל כרטיס e-sim לבריטניה, יצטרכו להזמין אחד באינטרנט. אבל אל תדאג…

הדרך הקלה ביותר להשיג חבילת e-sim בבריטניה עם מחירים יותר משתלמים זה באמצעות חברת וויפלי, שאני אגיע אליהם ממש בהמשך הסקירה. 

איפה הכי מומלץ לקנות כרטיסי סים פיזיים באנגליה?

באנגליה ישנם מספר מקומות בהם תוכלו לקנות כרטיסי סים, הנה כמה האפשרויות, זה כמובן תלוי לאיזה עיר אתם נוסעים, מנקודת הנחה שאתם נוחתים בלונדון – כמעט בכל מקום תוכלו למצוא חנות שמוכרת כרטיסי סים. הנה כמה אפשרויות פופלריות: 

  • חנויות תקשורת: החנויות הרשמיות של ספקי רשתות סלולריות כמו O2, Vodafone, Three ו-EE הן מקומות פופולריים לרכישת כרטיסי SIM פיזיים. חנויות אלה ממוקמות בדרך כלל בערים ועיירות מרכזיות ברחבי אנגליה.
  • חנויות נוחות וסופרמרקטים: חנויות נוחות וסופרמרקטים רבים ברחבי אנגליה מציעים כרטיסי סים מספקים שונים. במקומות כמו Carphone Warehouse, Argos, Tesco ו-Sainsbury’s יש לרוב מחלקות או קיוסקים ייעודיים שבהם תוכלו למצוא כרטיסי SIM ולהשוות בין אפשרויות שונות. מיקומים אלה עשויים להציע מחירים תחרותיים וגישה נוחה, במיוחד אם אתה כבר קונה פריטים אחרים.
  • קיוסקים ומכונות אוטומטיות של נמל תעופה: אם אתם מעדיפים שיהיה לכם כרטיס סים מוכן עם הגעתכם, בשדות תעופה מסוימים באנגליה יש קיוסקים או מכונות אוטומטיות בהן תוכלו לרכוש כרטיסי סים. אפשרות זו מספקת נוחות, במיוחד אם אתם צריכים סידור מידי. עם זאת, ראוי לציין שהמחירים במקומות נמלי תעופה עשויים להיות מעט גבוהים יותר בהשוואה לאפשרויות אחרות ואני ממליץ שלא לקנות בשדה התעופה.
  • אתרי אונליין –  ספקי רשתות סלולריות רבות באנגליה מאפשרים לך לרכוש כרטיסי סים ישירות מאתרי האינטרנט שלהם. לפעמים זה אפילו האפשרות הזולה יותר, רק קחו בחשבון שתוכלו לעשות את זה רק כשתגיעו לשם עם כתובת מסודרת. 

מה זה אומר eSIM לאנגליה?

e-SIM זה בעצם כרטיס סים חכם אשר מובנה בסמרטפון, שמאפשר להתחבר למפעיל הסלולרי – מלבי להתעסק בסים פיזי, לא לקנות, לא להוציא – הוא פשט מוטמע במכשיר הסלולרי.

אם יש לכם מכשיר תומך eSIM תוכלו לרכוש חבילות גלישה לחו”ל עם שיחות ואינטרנט ממש בקלות ומכל מקום בעולם – מהאתר אלהפעיל את הeSIM באמצעות הסמרטפון בכמה קליקים – על ידי סריקה של קוד QR.

אז עכשיו, אחרי שהבנו מה זה eSIM ומנקודת הנחה שיש לכם מכשיר שתומך בזה, אני רוצה להמליץ על eSIM לאנגליה מנסיוני, של חברת WIFLY. 

מה הם מציעים? החבילות שלהם פשוטות ומחולקות לפי ימים וכמות נתונים. 

1 ג’יגה למשך 3 ימים + 100 דקות מתנה – 29 ש”ח. 
3 ג’יגה למשך 7 ימים + 100 דקות מתנה. 69 ש”ח 
5 ג’יגה למשך 14 ימים + 100 דקות מתנה. 99 ש”ח 
10 ג’יגה למשך 30 ימים + 100 דקות מתנה. 149 ש”ח

אז מעבר לזה שהם בין הספקים היותר זולים (בהשוואה לחברות בארץ אבל גם בהשוואה לחברות מקומיות), אני חייב שכל הסיפור של האינטרנט היה לי מאוד פשוט וקל. התהליך עצמו מתבצע בכמה קליקים (לפני שאתם טסים או אחרי שאתם מגיעים, מתי שבא לכם! זה בדיוק העניין). בוחרים חבילה, מקבלים מייל עם קוד QR וזהו, יש לכם חבילה! השיחות עצמם מתבצעות דרך האפליקציה של WIFLY (אבל מי שמתקשר אליכם מחייג רגיל). 

בנוסף, שירותי התמיכה שלהם בעברית ואני המשכתי מאנגליה למדינות נוספות ולא רציתי להתעסק עם החלפת כרטיסי סים. וויפלי תומכים בלמעלה מ-70 מדינות, אז בכלל אל הייתה לי את הבעיה הזו. 

אישה במטוס משחקת בטלפון באמצעות חבילת גלישה

כיצד כרטיסי eSIM עובדים?

ההתקנה וההפעלה של ה-eSIM היא הליך ממש קל שייקח רק כמה דקות. לאחר שווידאתם שהטלפון הסלולרי שלכם תואם לאיסים לחו”ל ובחרתם את החבילה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, תצטרכו לסרוק קוד QR שנשלח אליכם למייל ומאותו רגע כבר יהיה לכם אינטרנט ושיחות. 

כיצד אוכל לדעת אם הטלפון הנייד שלי תואם ל-eSIM?

רוב הדגמים של חברות סמארטפון פופולריות כמו אפל, סמסונג, מוטורולה, Huawei או גוגל תואמים כל עוד יש לכם דגמים עדכניים.

מהו זמן האספקה של כרטיס סים פיזי באנגליה?כרטיסי SIM ניתן לרכוש בחנויות באנגליה או באינטרנט, עם זמני אספקה שנעים בין 48 ל-72 שעות (באירופה). ישנן גם חברות המציעות משלוח אקספרס באותו יום, אבל אם אתם כבר מגיעים לשם עדיף לקנות בחנות. 

האם אוכל לשתף נתונים עם הוט ספוט עם WIFLY?
בהרבה חברות איסים לא, אבל עם וויפלי תוכלו לעשות זאת. 

רוצים לדעת עוד על איך עובד eSIM? בואו לקרוא את המדריך עם כל מה שאתם צריכים לדעת על הסים הדיגיטלי.  

כמה מילים אחרונות

אני מקווה שהסקירה הזו על כרטיס סים לאנגליה תעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר לאנגליה ושזה יעזור לכם לתכנן את הטיול בצורה הטובה ביותר. 

אם יש לכם עוד שאלות על חבילות אינטרנט ושיחות לאנגליה – תשאיר תגובה! 

SHARING IS CARING - שתפו, אולי זה יעזור למישהו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

קורפו למטייל

ברוכים הבאים לקורפו, הידוע גם בשם קרקירה – אי קסום המציע שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויופי מדהים. מהחופים הציוריים ומי  הטורקיז ועד לכפרים הקסומים

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על הנחות, מבצעים, מדריכים טיולים חינמיים ועוד!

*מבטיחים לא להספים, רק דברים שווים!

איזה מכשירים תומכים בeSIM?

במידה והמכשיר שלכם נמצא ברשימה תוכלו להנות מחבילות הesim שלנו רשימת מכשירים

Apple

  • iPhone 15
  • iPhone 15 Pro
  • iPhone 15 Pro Max
  • iPhone 15 Plus
  • iPhone 14
  • iPhone 14 Pro
  • iPhone 14 Pro Max
  • iPhone 14 Plus
  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה"ב בדגמים
Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה"ב או הונג קונג
בדגמים Samsung Not
e 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר
נרכש בדרום אסיה
עם המפעיל VERIZON

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+
אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720
  • convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo
הצג רשימת מכשירים

איך לשנות רשת סלולרית באופן ידני?

באייפון: נכנסים להגדרות ולוחצים > “סלולרי”

נכנסים להגדרות ולוחצים > "סלולרי"

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

לוחצים > “בחירת רשת”

לוחצים > "בחירת רשת"

מכבים את הכפתור האוטומטי ובוחרים את הרשת הרצויה

הפעלת וויפלי

עדיין לא הסתדרתם?

התמיכה שלנו עומדת לרשותכם בכל שעה בווצאפ במספר 050-6811168

 

אייקון WIFLY

אפליקציית WIFLY

מורידים WIFLY ושוכחים מ Wi-Fi

למכשירי אנדרואיד

למכשירי אפל

מדינות נתמכות

ניתן לעבור בין מדינות ללא החלפת חבילה

דגל עגול של ארצות הברית

ארה"ב

דגל עגול של צרפת

צרפת

דגל עגול של יוון

יוון

דגל עגול של גרמניה

גרמניה

דגל עגול של ספרד

ספרד

דגל עגול של איטליה

איטליה

דגל עגול של הולנד

הולנד

דגל עגול של בריטניה

בריטניה

דגל עגול של רומניה

רומניה

דגל עגול של פורטוגל

פורטוגל

דגל עגול של צ'כיה

צ'כיה

דגל עגול של טורקיה

טורקיה

דגל עגול של דנמרק

דנמרק

דגל עגול של תאילנד

תאילנד

דגל עגול של ניו זילנד

ניו זילנד

דגל עגול של פינלנד

פינלנד

דגל עגול של שוודיה

שוויץ

דגל עגול של קפריסין

קפריסין

דגל עגול של בלגיה

בלגיה

דגל עגול של נורווגיה

נורווגיה

דגל עגול של סלובניה

סלובניה

דגל עגול של בולגריה

בולגריה

דגל עגול של סלובקיה

סלובקיה

דגל עגול של סרביה

סרביה

דגל עגול של פולין

פולין

דגל עגול של אוקראינה

אוקראינה

דגל עגול של טאיוואן

טייוואן

דגל עגול של מוזמביק

מוזמביק

דגל עגול של מונטנגרו

מונטגרו

דגל עגול של מלטה

מלטה

דגל עגול של אירלנד

אירלנד

דגל עגול של קזחסטן

קזחסטן

דגל עגול של לטביה

לטביה

דגל עגול של אובקיסטן

אוזבקיסטן

דגל עגול של אסטוניה

אסטוניה

דגל עגול של ליטא

ליטא

דגל עגול של איסלנד

איסלנד

דגל עגול של הונגריה

הונגריה

דגל עגול של ויינטאם

וייאטנם

דגל עגול של קרואטיה

קרואטיה

דגל עגול של בלארוס

בלארוס

דגל עגול של קנדה

קנדה

דגל עגול של לוקסמבורג

לוקסמבורג

דגל עגול של אוסטרליה

אוסטרליה

תמונה של דגל סינגפור

סינגפור

דגל אלבניה

אלבניה

דגל ישראל

ישראל

דגל סין

סין

דגל יפן

יפן

דגל קאטר

קטאר

דגל גאורגיה

גאורגיה

דגל ליכנשטיין

ליכנשטיין

דגל ארמניה

ארמניה

דגל מצרים

מצרים

תמונה של דגל גאנה

גאנה

דגל טנזניה

טנזניה

דגל עגול של הונג קונג

הונג קונג

דגל עגול של דרום אפריקה

דרום אפריקה

דגל עגול של דרום קוריאה

דרום קוריאה

איחוד האמרויות הערביות

איחוד האמרויות

התקנת הeSIM

כמה קליקים ואתם מחוברים!

לפניי הכל חשוב לבדוק שיש לכם חיבור אינטרנט יציב להתקנת הe-sim במכשירכם. תוכלו להוריד לנייד את הפרופיל ע"י סריקת הברקוד או על ידי התקנה ידנית שלו

1. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - הגדרות - סלולרי

2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית

3. סורקים את קוד ה-QR שקיבלתם מאיתנו

מדריך esim אפל קוד ידני - לסרוק קוד QR

4. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית 2

5. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.

מדריך esim אפל קוד ידני - שימוש בwifly משני

6. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.

מדריך esim אפל קוד ידני - ראשי

7. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.

מדריך esim אפל קוד ידני - תוויות לתכניות סלולריות

8. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - קו שני

9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:

מדריך esim אפל קוד ידני - נתונים בנדידה

*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)

כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly

צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)

רשימת מכשירים תומכי eSIM

Apple

  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro 
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו
 

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
 
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה”ב בדגמים Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה”ב או הונג קונג בדגמים Samsung Note 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2
 

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
 
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר נרכש בדרום אסיה עם המפעיל VERIZON
 

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40 
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+ אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720 convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo