נוף של ונציה עם מטיילת שצופה בים

סים לחו”ל – המדריך המלא עם השוואת מחירים

סים לחו”ל זה תמיד כאב ראש כשנוסעים. זה הכאב ראש היחידי! זה, ואולי גם מציאת כרטיסי טיסה בזול. אבל בכל מקרה, כל פעם כשנוחתים זה לחפש חנות ולצאת מגדרכם כדי למצוא כרטיס סים מקומי בהקדם! הרי מי יעדכן את אמא שהגעתם בשלום? 

בדרך כלל מה שקורה זה שאתם נוחתים בשדה תעופה ואז נמצאים בדילמה אם לקנות כרטיס טיס בשדה תעופה במחיר של שוד לאור יום, או לנסות להסתדר על WIFI חינמי שבקושי עובד כדי להגיע למלון. 

ואז מגיע האתגר הבא…צריך להתחיל להבין איזה ספקי סים לחו”ל יש במקום – איזה חבילות ומה הכי משתלם לתקופה שאתם נמצאים בה? זו לא דרך אידאלית להתחיל את החופשה ואני אפילו לא יכול להתחיל לספור את השעות שהפסדתי בקניית סימים במדינות חדשות.

וזו בדיוק הסיבה שלדעתי – איסים לחו”ל זה הפתרון המושלם – כי הוא מספק לכם פתרון בינלאומי לעשרות מדינות ואתם לא צריכים לשבור את הראש. אבל זה ממש השורה תחתונה. 

אולי אתם נוסעים לחופשה לשבוע, או שאולי אתם נוודים דייגטליים שצריכים תמיד להיות מחוברים לאינטרנט, אולי אתם אנשי עסקים שחייבים להיות זמינים גם בחופשה או שפשוט נמאס לכם לשבור את הראש על איזה כרטיס סים לחו”ל עליכם לקנות. 

כך או כך, זוהי רשימת כרטיסי הסים לחו”ל המשתלמים ביותר -והמאמר מחולק ל3 חלקים: סים לחו”ל בינלאומי, eSIM לחו”ל וחבילות כפי שאתם מכירים.  זו סקירה מפורטת ואם תישארו עם שאלות, מוזמנים להשאיר תגובה.

תוכן עניינים

סים לחו"ל - מה זה, למה ואיך

סים לחו”ל מגיע בכמה דרכים – לרוב כשאנשים מחפשים את זה הכוונה לחבילת שיחות, ולאו דווקא לסים פיזי. האם יש פתרונות סים בינלאומי? כן, בהחלט. רוב הספקים ינפחו לכם מחירים עבור חבילת גלישה אבל בו זמנית יגבילו אותכם בכמות הדקות והשיחות. אז בין אם אתם מתלבטים איזה סים לחו”ל כדאי לכם  (ואנחנו לגמרי מבינים את ההתלבטות שלכם, כי בשוק הישראלי קיימות כל כך הרבה חברות שמספקות את השירותים הללו ועוד חברות הסלולר שכל כך מפתע לחייג אליהם ולהזמין דרכם סים לחו”ל)

בין א זה 019 סים לחו”ל, סים לחו”ל של דואר ישראל, חבילות גלישה של 012, פרטנר, סלקום, הוט מובייל ועוד – כל אלה  יגבילו אתכם בגלישה האינטרנטית ויתמחרו לכם את הסים לחול במחירים חסרי תקדים והסיבה לכך היא פשוטה:  כי חברת הסלולר שלכם תחויב בעצמה עבור הרשת הסלולרית שאתם תתחברו אליה בחו”ל, ובכדי לכסות את מחיר העלות הזה ועוד להרוויח עליכם, בוחרות חברות הסלולר מראש לתמחר עבור הלקוחות את חבילות הגלישה לחו”ל בתעריפים גבוהים.

בגדול, יש סימים שונים שניתן להשתמש בהם בארצות שונות. סים אירופאי, סים לארצות הברית, סים למדינות המזרח ועוד. ולא משנה לאן אתם תרצו לקחת את הסים שלכם, מהשחשוב בסופו של דבר זה כמות דקות השיחה שתוכלו להוציא ממנו וכן גם, חבילת הגלישה המנופחת שתגיע יחד עם הסים. לכל אחד מאיתנו יש את הצורך שלו בשימוש באינטרנט ועוד במיוחד בחו”ל. בזמן שיש אנשים שיעדיפו להתנתק עד כמה שניתן מהרשת האינטרנטית במהלך חופשה מפנקת או כיפית עם החברים והמשפחה, אחרים בשמחה ייהנו לצלם ולשתף כל תמונה בפוסט או בסטורי (ובשביל שזה יקרה – צריך חבילת גלישה מנופחת שתספיק לכם לכל מהלך הטיול).

קיים גם סים בינלאומי שנכנסים אליו רשימה של מספר מדינות והוא מיועד לאנשים שטסים לכמה מדינות באזורים שונים. הסים הזה מעניק את היכולת להשתמש בחבילת גלישה אינטרנטית וכן גם ליצור קשר בטלפון הנייד עם הרשת המקומית והרשת העולמית.

נוף של ונציה עם מטיילת שצופה בים

איזה חבילות סים לחו"ל יש?

1# HOT MOBILE

הוט מובייל היא אחת החברות היותר פופלריות בארץ, הם מציעים  לרכוש חבילת גלישה עם 5 ג’יגה לחודש. צריכים לעשות שיחות? לשלוח הודעות? כאן הדברים מתחילים להתייק ותצטרכו להכין 99 אגורות לדקה, בקיצור, כמעט שקל לדקה.

כל הטוב הזה מוצע במחיר של 189 שקלים. והאותיות הקטנות אומרות: רק בקנייה אונליין. ומה אם אתם נתקלים בבעיה ואתן צריכים לדבר נציג? אז תצטרכו לשלם תוספת של 10 ש”ח. עלויות מנופחות כבר אמרנו?

 מה עוד הוט מובייל מציעים? יש להם עוד חבילות, אבל תצטרכו לשלם קצת יותר. חבילת גלישה שכוללת 50 ג’יגה לחודש ימים, במחיר של 199 שקלים ברכישה אונליין, ו209 שקלים ברכישה מול נציג. זה עדיין לא זול, אבל קצת יותר סביר מהחבילות האחרות שלו. 

רגע, זה לא הסוף! יש להם חבילה נוספת שהם מציעים. אתם יכולים לרכוש חבילת גלישה של 15 ג’יגה במחיר של 219 שקל או 30 ג’יגה במחיר של 259 שקל. בשניהם תקלבו גלישה בחינם מכל מיני אפליקציות כמו ווצאפ, פייסבוק, אינסטגרם וויז. 

מסקנה: הוט מובייל מציעים מגוון חבילות אבל מאוד יקרות טעמי.  אם אתם טסים ביחד עם חברים איחוד חשבונות יכול לעזור לכם להוזיל עלויות, במקרה שתטוסו לחודש. אבל אם תשאלו אותי, אנחנו עדיין לא שם.

2# 012 סמייל

האחות הקטנה של חברת פרטנר יצאה עם מגוון חבילות לטענתם – במבצע. בואו נגלה מה המחירים. 

  • טסנו בקטנה – כמה בקטנה? החבילה כוללת 4 ג’יגה במחיר של 199 שקלים, לחודש ימים. אם תעדיפו מענה אנושי, תצטרכו להיפרד מ219 שקל. חשקה נפשכם בשיחת טלפון? תתכוננו להיפרד מכמעט 3 ש”ח לדקת שיחה נכנסת או יוצאת! בהחלט יקר. צריכים לשלוח  סמס? זה יעלה לכם 2.5 שקל. 
  • טסנו בקלאס – חבילת הקלאס מציעה גלישה בכל הפלטפורמות הפופולריות – ווטסאפ, אינסטגרם, וויז סנאפצ’ט ופייסבוק – במהירות של 6 ג’יגה לחודש ימים. עלות החבילה 209 ברכישה אונליין , או 229 אם תרצו לרכוש באמצעות נציג שירות.   
  • הכול כלול – כמעט כמו שזה נשמע, החבילה הזאת מציעה גלישה במהירות של 40 ג’יגה, וכוללת גם, 300 דקות שיחה וסמסים.

מסקנה: יקר מאוד ולא מצאתי סיבה מיוחדת.

 

3# פלאפון

בואו נדבר על סים לחו”ל של חברת פלאפון, מה הם  מציעים? הם קורים לזה חבילה הוליסטית שזה אומר, 5 ג’יגה נפח גלישה ל- 14 ימים במחיר של 199 ש”ח ברכישה אונליין, או 219 ש”ח אם תרצו לבצע את הרכישה מול נציג שירות אנושי. זה לא הכול, תוכלו להתקשר 100 דקות שיחה מעבר לים, וגם, 100 סמסים. בתום חבילת הגלישה, שיחות וסמסים יעלו לכם 1.90 לדקת שיחה או הודעה לישראל ו- 4.9 שקלים לדקת שיחה מעבר לים. מעבר לזה, אם מיציתם את החבילה אתם יכולים לצפות לחסימה.

אם אתם ממטיבי הגלישה, אולי כדאי שתשקלו לרכוש חבילה שנקראת, מושלמת הכי נמכרת, היא עולה 249, שקלים, כמובן אם תרכשו את זה בצורה מקוונת. אחרת, תצטרכו להיפרד מ- 269 שקלים, אם תבחרו להשלים את הרכישה אצל נציג שירות. מה החבילה מציעה לכם? 15 ג’יגה לגלישה בכל הפלטפורמות המבוקשות – וואצאפ, פייסבוק גוגל מאפס ועוד – תוכלו לשוחח ב- 300 דקות שוחה מעבר לים ו- 300 סמסים.  

מסקנה: לטעמי המחירים יקרים מדי!

תמונה של שדה תעופה, ברקע מטוס גדול

4# סלקום

סלקום היא חברה שמציעה מגוון רחב של חבילות סלולר לחו”ל, אם תחליטו שאתם רוצים לרכוש דרכם  חבילת גלישה – קחו בחשבון שהמחיר הכי נמוך יאפשר לכם לגלוש, אבל ללא שיחות או סמסים. הסיפור הזה הולך לעלות לכם 149 שקלים וזה רק לשבועיים!

רוצים משהו יותר זול ובסלקום? תוכלו לבדוק את חבילת הקיץ שלהם, הם מציעים לכם נפל של 10  ג’יגה וגלישה בחינם בכל הפלטפורמות הפופולריות. זמן הגלישה מתפרש על פני 30 ימים. החבילה הזאת תעלה לכם “רק” 199 שקלים אם אתם רוכשים באתר שלהם, אם אתם רוצים לעשות את זה דרך נציג שירות זה יעלה לכם 219 ש”ח.

אם אתם מכורי טלפון ואתם צריכים הרבה אינטרנט – הם מציעים גם חבילת גלישה רחבה יותר שכוללת 50 ג’יגה לחודש. אבל – מאוד יקר. זה יעלה לכם 269 ש”ח אם אתם קונים את זה אונליין. אם אתם רוצים לקנות דרך נציג זה יהיה כרוך בתוספת ויצא לכם 289 ש”ח.  אם אתם מטיילים עם המשפחה אולי תשמחו לשמוע שתוכלו לצרף חבילה נוספת של 5 ג’יגה במחיר משתלם של 49 שקלים.

מסקנה: חבילות הגלישה של סלקום הם קצת יותר זולות משאר החברות שדיברנו עליהם, אבל עדיין יחסית יקרים.

5# WIFLY

אל תתייאשו, אחרי כל החברות היקרות הגענו לאפשרות היותר זולה וזה חברת וויפלי שמציעה חבילות איסים לחו”ל במחירים הכי משתלמים שנתקלתי בה. 

אם אתם טסים לטיול קצר ולעניין של שבוע, אולי תעדיפו את חבילת הגלישה של 1 ג’יגה גלישה בכל רחבי העולם ועם 100 דקות שיחה מתנה לשבעה ימים ב- 29 שקלים.

טסים לשבועיים? חבילת הגלישה של 3 ג’יגה גלישה מסביב לעולם פלוס 100 דקות שיחה במתנה, יכולה להיות לכם מושלמת ובמחיר של 69 שקלים בלבד.

טסים לקצת יותר זמן? החבילה שלכם מחכה לכם! 10 ג’יגה גלישה בכל העולם פלוס 100 דקות שיחה מתנה לשבועיים ימים ובמחיר של 119 שקלים.

צריכים חבילת גלישה מאסיבית? חבילת גלישה עם נפח של 10 ג’יגה לגלישה מסביב לעולם, 100 דקות שיחה ל- 30 ימים ב – 169 שקלים.

מסקנה: זאת החברה הכי זולה שיצא לי לעשות דרכם חבילת גלישה ואם אתם מחפשים פתרון משתלם אני לגמרי ממליץ, זאת מנקודת הנחה שיש לכם מכשיר שתומך ב eSIM. 

טלפון שמתחבר לאיסים

טיפים לבחירת סים לחו"ל

תעשו מחקר והשוואות מחירים

קחו את הזמן כדי לחקור את ההיצע של ספקי כרטיסי SIM בינלאומיים שונים. השווה את מבני התמחור שלהם, כולל תעריפי נתונים, שיחות והודעות טקסט. הסתכלו לא רק על העלות הראשונית אלא גם על כל עמלות נסתרות פוטנציאליות או חיובים נוספים שעלולים לנפח לכם את החשבון. בדקו אם הם מציעים חבילות מדורגות שמתאימות לדפוסי שימוש שונים, ושקלו אם התמחור תואם את התקציב שלכם.

נתחו את נתוני השימוש שלכם:
לפני בחירת תוכנית, העריכו את הרגלי התקשורת שלכם. חשבו כמה נתונים אתם משתמשים בדרך כלל לגלישה, אפליקציות או בדיקת אימיילים. העריכו גם את צרכי השיחה והודועת הSMS שלכם. ניתוח זה יעזור לכם לבחור חבילה המספקת את האיזון הנכון בין אינטרנט ושיחות ובמחיר סביר, וגם מבטיח שלא תבזבזו יתר על המידה על שירותים שאינם בשימוש. 

שקלו eSIM שיהיה תקף בכמה מדינות – בעת בחירת כרטיס SIM לחו”ל, תעדיפו לבחור בספקים שיכולים לספק לכם כיסוי לכמה מדינות. כיסוי של כמה מדינות מבטיח שתישארו מחוברים ללא קשר ליעד שאתם נוסעים אליו. ברוב המקרים כרטיס סים דיגיטלי יוכל לאפשר לכם ליהנות משירות זה. 

אפליקציות VoIP והודעות:
שימוש בשירותי Voice over Internet Protocol (VoIP) ואפליקציות העברת הודעות דרך Wi-Fi יכול לקצץ משמעותית בעלויות התקשורת. אפליקציות אלו מאפשרות לך לבצע שיחות, לשלוח הודעות טקסט ואפילו לבצע שיחות וידאו באמצעות חיבור הנתונים שלכם. אפליקציות כמו WhatsApp, Skype וטלגרם פועלות על מגוון מכשירים ויכולות להיות בחירה חסכונית יותר, במיוחד אם יש לך גישה קבועה לאינטרנט. 

כרטיסי סים מקומיים לשהייה ממושכת:
אם אתם מתכננים לשהות במדינה מסוימת לתקופה ממושכת, שקלו  לרכוש כרטיס SIM מקומי כשאתם מגיעים לשם. אפשרות זו מבטלת את דמי הנדידה הבינלאומית ומאפשרת לכם ליהנות ממחירים מקומיים. עם זאת, שים לב שהחלפת כרטיסי ה-SIM עשויה להיות פירושו שינוי מספרי טלפון

שירות לקוחות ותמיכה טכנית

תמיכת לקוחות אמינה היא חיונית, במיוחד כאשר אתם נמצאים במדינה זרה ונתקלים בבעיות תקשורת או שאלות לגבי חיוב. בחרו ספק הידוע בשירות לקוחות מקצועי, המציע באופן אידיאלי מספר ערוצי תקשורת כגון צ’אט, תמיכה טלפונית ודוא”ל. זה יבטיח לכם בעיקר שקט נפשי, ואם אתם מתמודדים עם אתגרים כלשהם במהלך הנסיעה שלכם, תהיה לך גישה לסיוע מהיר, שעלולה לחסוך ממכם הוצאות נוספות או בזבוז זמן.

מציאת כרטיס ה-SIM לחו”ל המתאים לכם  כרוך בהערכה קפדנית של הצרכים שלך, מחקר על אפשרויות זמינות והבנה ברורה של התכונות והיתרונות המוצעים על ידי ספקים שונים. 

כמה מילים אחרונות

אני מקווה שהמדריך הזה יעזור לכם לבחור נכון!

אחת המסקנות שלי מכתיבת הסקירה הזו היא שאני שמח שהיום אפשר למצוא חברות שמציעות חבילות במחירים נוחים, ושלא צריך להסתמך על חברות מקומיות. אני ממליץ לכל אחד לעשות את המחקר שלו, אבל אם אתם רוצים ללכת על האפשרות הכי משתלמת, אז בהחלט ממליץ על חברת וויפלי – שמציעים מגוון רחב של חבילות איסים. יש לכם שאלות? מכירים עוד פתרונות זולים? מוזמנים להשאיר לנו תגובה! 

SHARING IS CARING - שתפו, אולי זה יעזור למישהו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

קורפו למטייל

ברוכים הבאים לקורפו, הידוע גם בשם קרקירה – אי קסום המציע שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויופי מדהים. מהחופים הציוריים ומי  הטורקיז ועד לכפרים הקסומים

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על הנחות, מבצעים, מדריכים טיולים חינמיים ועוד!

*מבטיחים לא להספים, רק דברים שווים!

איזה מכשירים תומכים בeSIM?

במידה והמכשיר שלכם נמצא ברשימה תוכלו להנות מחבילות הesim שלנו רשימת מכשירים

Apple

  • iPhone 15
  • iPhone 15 Pro
  • iPhone 15 Pro Max
  • iPhone 15 Plus
  • iPhone 14
  • iPhone 14 Pro
  • iPhone 14 Pro Max
  • iPhone 14 Plus
  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה"ב בדגמים
Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה"ב או הונג קונג
בדגמים Samsung Not
e 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר
נרכש בדרום אסיה
עם המפעיל VERIZON

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+
אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720
  • convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo
הצג רשימת מכשירים

איך לשנות רשת סלולרית באופן ידני?

באייפון: נכנסים להגדרות ולוחצים > “סלולרי”

נכנסים להגדרות ולוחצים > "סלולרי"

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

לוחצים > “בחירת רשת”

לוחצים > "בחירת רשת"

מכבים את הכפתור האוטומטי ובוחרים את הרשת הרצויה

הפעלת וויפלי

עדיין לא הסתדרתם?

התמיכה שלנו עומדת לרשותכם בכל שעה בווצאפ במספר 050-6811168

 

אייקון WIFLY

אפליקציית WIFLY

מורידים WIFLY ושוכחים מ Wi-Fi

למכשירי אנדרואיד

למכשירי אפל

מדינות נתמכות

ניתן לעבור בין מדינות ללא החלפת חבילה

דגל עגול של ארצות הברית

ארה"ב

דגל עגול של צרפת

צרפת

דגל עגול של יוון

יוון

דגל עגול של גרמניה

גרמניה

דגל עגול של ספרד

ספרד

דגל עגול של איטליה

איטליה

דגל עגול של הולנד

הולנד

דגל עגול של בריטניה

בריטניה

דגל עגול של רומניה

רומניה

דגל עגול של פורטוגל

פורטוגל

דגל עגול של צ'כיה

צ'כיה

דגל עגול של טורקיה

טורקיה

דגל עגול של דנמרק

דנמרק

דגל עגול של תאילנד

תאילנד

דגל עגול של ניו זילנד

ניו זילנד

דגל עגול של פינלנד

פינלנד

דגל עגול של שוודיה

שוויץ

דגל עגול של קפריסין

קפריסין

דגל עגול של בלגיה

בלגיה

דגל עגול של נורווגיה

נורווגיה

דגל עגול של סלובניה

סלובניה

דגל עגול של בולגריה

בולגריה

דגל עגול של סלובקיה

סלובקיה

דגל עגול של סרביה

סרביה

דגל עגול של פולין

פולין

דגל עגול של אוקראינה

אוקראינה

דגל עגול של טאיוואן

טייוואן

דגל עגול של מוזמביק

מוזמביק

דגל עגול של מונטנגרו

מונטגרו

דגל עגול של מלטה

מלטה

דגל עגול של אירלנד

אירלנד

דגל עגול של קזחסטן

קזחסטן

דגל עגול של לטביה

לטביה

דגל עגול של אובקיסטן

אוזבקיסטן

דגל עגול של אסטוניה

אסטוניה

דגל עגול של ליטא

ליטא

דגל עגול של איסלנד

איסלנד

דגל עגול של הונגריה

הונגריה

דגל עגול של ויינטאם

וייאטנם

דגל עגול של קרואטיה

קרואטיה

דגל עגול של בלארוס

בלארוס

דגל עגול של קנדה

קנדה

דגל עגול של לוקסמבורג

לוקסמבורג

דגל עגול של אוסטרליה

אוסטרליה

תמונה של דגל סינגפור

סינגפור

דגל אלבניה

אלבניה

דגל ישראל

ישראל

דגל סין

סין

דגל יפן

יפן

דגל קאטר

קטאר

דגל גאורגיה

גאורגיה

דגל ליכנשטיין

ליכנשטיין

דגל ארמניה

ארמניה

דגל מצרים

מצרים

תמונה של דגל גאנה

גאנה

דגל טנזניה

טנזניה

דגל עגול של הונג קונג

הונג קונג

דגל עגול של דרום אפריקה

דרום אפריקה

דגל עגול של דרום קוריאה

דרום קוריאה

איחוד האמרויות הערביות

איחוד האמרויות

התקנת הeSIM

כמה קליקים ואתם מחוברים!

לפניי הכל חשוב לבדוק שיש לכם חיבור אינטרנט יציב להתקנת הe-sim במכשירכם. תוכלו להוריד לנייד את הפרופיל ע"י סריקת הברקוד או על ידי התקנה ידנית שלו

1. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - הגדרות - סלולרי

2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית

3. סורקים את קוד ה-QR שקיבלתם מאיתנו

מדריך esim אפל קוד ידני - לסרוק קוד QR

4. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית 2

5. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.

מדריך esim אפל קוד ידני - שימוש בwifly משני

6. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.

מדריך esim אפל קוד ידני - ראשי

7. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.

מדריך esim אפל קוד ידני - תוויות לתכניות סלולריות

8. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - קו שני

9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:

מדריך esim אפל קוד ידני - נתונים בנדידה

*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)

כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly

צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)

רשימת מכשירים תומכי eSIM

Apple

  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro 
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו
 

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
 
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה”ב בדגמים Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה”ב או הונג קונג בדגמים Samsung Note 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2
 

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
 
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר נרכש בדרום אסיה עם המפעיל VERIZON
 

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40 
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+ אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720 convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo