סים ליפן – אילו פתרונות הכי מומלצים? (שנת 2023)

יפן – ידועה באנימה, בעצי פריחת הדובדבן ובמספר המטורף של מכונות אוטומטיות (במחיר סביר).

ארץ השמש העולה ידועה גם בהיאבקות סומו, רכבת השינקנסן וההתקדמות הטכנולוגית מטורפת.

בכל פעם שאני צופה באיזו אנימה או מנגה, תמיד מתחשק לי לנסוע ליפן, לקנות את המצרכים המדליקים שיש שם בסופרים וליהנות מהתרבות המיוחדת שלהם. גם המקדשים המדהימים שפזורים ברחבי המדינה, כמו Kinkaku-Ji, Kiyomizu-Dera וטירת אוסקה.

וחובבי אנימה ומנגה ירצו ללכת לאקיהבארה – גם מי שלא בעניין של הדברים האלה, עדיין יתלהב מכל החנויות המגניבות. 

בקיצור – ביפן לא משעמם, ואפילו הזכרתי כאן כמה אטרקציות ודברים ששווה לראות ולעשות…אבל במאמר הבא, אנחנו הולכים דבר על נושא חשוב – סים ליפן. אז אם אתם טסים ליפן – כדאי שתדעו שזה לא פשוט כמו במדינות אחרות ואתם תבינו למה.  במדריך הזה תדעו מה האופציות המקומיות, איפה קונים, איזה עוד פתרונות יש ועוד ומה הכי משתלם?

תוכן עניינים

יפן היא מדינה קסומה המשלבת בצורה מרתקת מסורות עתיקות עם חדשנות, ומציעה למטיילים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. מערים שוקקות ועד האזורים הכפריים הרגועים – ליפן יש מה להציע לכל סוג של מטייל.

טוקיו, עיר הבירה, היא מטרופולין תוסס שמציג את החידושים הטכנולוגיים ומגמות האופנה החדשות של המדינה. העיר שופעת בנקודות ציון שכל אחד חייב לראות כמו טוקיו סקייטרי, שמציע נופים עוצרי נשימה של העיר, ומעבר שיבויה ההומה, שבו אלפי הולכי רגל חוצים את הצומת בבת אחת, בטוח יצא לכם לראות תמונות מפורסמות משם. המטיילים יכולים לחקור שכונות מסורתיות כמו אסקוסה, ביתו של מקדש סנסו-ג’י המפורסם, או לחוות את חיי הלילה התוססים באזורים כמו שינג’וקו ורופונגי.

יעד נוסף שחובה לבקר בו ביפן הוא קיוטו, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, המקדשים המרהיבים ותרבות הגיישות המסורתית. העיר כולה היא אוצר של אתרי מורשת עולמית של אונסק”ו, כולל מקדש קיומיזו-דרה המהמם, עם מרפסת העץ המדהימה שלו המשקיפה על העיר. יער הבמבוק של אראשיאמה ומקדש פושימי אינארי. 

לחובבי הטבע, טיול להוקאידו, האי הצפוני ביותר של יפן, הוא חובה. הוקאידו ידועה בנופים עוצרי הנשימה, כולל שדות הלבנדר הציוריים של פוראנו והפארק הלאומי שירטוקו המדהים, ביתם של חיות בר מגוונות ואגמים בתוליים. במהלך החורף, האזור הופך למקלט לגולשי סקי וסנובורד, עם אתרי נופש ברמה גבוהה.

אם אתם מחפשים חוויה שלווה יותר, מומלץ מאוד לבקר בעיר ההיסטורית נארה. נארה מפורסמת בזכות צבי הבר הידידותיים שלה שמסתובבים בחופשיות בפארק ובמקדשים המלכותיים שלו, כולל טודאי-ג’י, שבו נמצא פסל הבודהא הגדול בעולם. האווירה השלווה והגנים היפים של העיר הופכים אותה למקום מושלם לחופשה.

שום טיול ליפן לא יהיה שלם בלי לחוות את המטבח המדהים שלה. מסושי וראמן ועד לטמפורה וקאיסקי  האוכל היפני מציע הרפתקה קולינרית מטורפת ובלתי נשכחת. אל תשכחו לנסות מנות מקומיות כגון אוקונומיאקי. 

מערכת התחבורה היעילה והענפה של יפן, לרבות רכבת הכדורים הנודעת שינקנסן, מקלה על הטיול במדינה. בין אם אתם מבקרים ברחובות של אוסקה, שוחים במעיין חם בהאקונה, או מתפעלים משער הטורי הצף של מיאג’ימה, יפן הולכת להפתיע אותכם! 

ממליץ מאוד לתכנן את הטיול שלכם בהתאם לכל מיני אירועים עונתיים  כמו עונת פריחת הדובדבן באביב או מראה השלכת בקיוטו.

האם אפשר לקנות סים ביפן?

כל מי שגילו 18 ומעלה ומתגורר ביפן או מטייל יכול לקנות כרטיס SIM יפני מסופטבנק וממפעילי רשת שונים (MVNOs – Bmobile, COMST, GTN Mobile, IIJMio (Japan Travel SIM) & Modal, Nippon SIM  Sakura Mobile, Wi-Ho! & Wireless Gate) אבל, עם כמה הגבלות. ההגבלה העיקרית היא שמבקרים לטווח קצר אינם יכולים לקנות כרטיסי סים יפניים התומכים בקול.

המשמעות היא שכרטיסי ה-SIM ביפן עבור מבקרים לטווח קצר זה הם על אינטרנט בלבד! עם זאת, יש המון פתרונות שיאפשרו לכם לקבל ולהוציא שיחות. 

זה נכון, יפן נוקשה יחסית לגבי כרטיסי סים, אבל דברים השתנו בשנים האחרונות. בטוקיו, נוסעים בינלאומיים יכולים לקנות כרטיסי סים ישירות בשדה התעופה, בהאנדה או בנריטה.

אתה יכול לקנות כרטיס SIM בתשלום מראש בשדה התעופה עם ההגעה או בחנויות אלקטרוניקה כמו Yodabashi Camera או BIC Camera, שתוכלו למצוא בכל מקום בטוקיו. לא ניתן לרכוש את כרטיס ה-SIM ישירות מחברות טלקום יפניות גדולות כמו SoftBank.

אז מה עושים? אל דאגה, אני הולך להסביר לכם את כל האפשרויות שיש (ויש גם אופציות קוליות!) 

פתרונות סים ואינטרנט ליפן לטווח קצר

Mobal

Mobal היא חברת תקשורת שבסיסה ביפן המספקת שירותי תקשורת הן לתושבים והן לתיירים. Mobal, שנוסדה ב-1989, מתמקדת בהצעת פתרונות תקשורת בינלאומיים כדי לעזור גם לתושבי חוץ להישאר מחוברים בזמן שהם ביפן.

אחד השירותים העיקריים של מובל הוא השכרה ומכירה של טלפונים ניידים למבקרים בינלאומיים. נוסעים שאין להם טלפון תואם או מעוניינים להימנע מעלויות יקרות יכולים לשכור טלפון של Mobal ביפן. טלפונים אלה מגיעים עם מספר יפני מקומי ומציעים שיחות קוליות, הודעות טקסט ואינטרנט.תוכלו  לתקשר בקלות עם אנשי קשר מקומיים, לבצע הזמנות, לגשת למפות או לכל אפליקציה, ולהישאר מחוברים לאורך כל הטיול.

Mobal מספקת גם כרטיסי SIM לנתונים בלבד שניתן להשתמש בהם בסמארטפונים וטאבלטים.  כרטיסי SIM אלה מציעים אינטרנט במהירות גבוהה. 

מאפיין בולט אחד של שירותי מובל הוא היעדר חוזה או תקופת שימוש מינימלית כמו חברות אחרות ביפן. לקוחות יכולים לבחור לשכור טלפון או לרכוש כרטיס SIM למשך שהותם ביפן, בין אם זה למספר ימים, שבועות או אפילו חודשים. הגמישות הזו הופכת את מובל לאופציה אטרקטיבית עבור תיירים שבאים לטווח הקצר או כאלה שמעדיפים לא להתחייב לחוזים ארוכי טווח.

תמיכת הלקוחות של Mobal זוכה להערכה רבה, עם צוות דובר אנגלית שזמין כדי לסייע ללקוחות עם פניות, תמיכה טכנית ופתרון תקלות. לחברה יש מוניטין טוב ואמין. 

 ישנם שלושה סוגים של כרטיסי SIM עבור שוהים לטווח קצר: 8, 16 ו-31 ימים. כרטיסי ה-SIM של Mobal מאפשרים לכם להשתמש באינטרנט ללא הגבלה בתוך התקופה המאושרת.

החבילות: 

  • 8 ימים (נתונים ללא הגבלה): 3,990 ין
  • 16 ימים (נתונים ללא הגבלה): 5,990 ין
  • 31 ימים (נתונים ללא הגבלה): 7,490 ין

 IIJmio
IIJmio, הוקמה בשנת 1992, מציעה כרטיס SIM כדי לעזור למטיילים מכל העולם לטייל בנוחות ביפן. ה-SIM לנסיעות ביפן של IIJmio מחולק לשני סוגים: 1GB ל-30 ימים ו-2GB ל-3 חודשים. הם מומלצים למי שמתכוון לשהות ביפן כחודש ולהשתמש במינימום נתונים במהלך התקופה.

החבילות של IIJmio:

  • 30 ימים (1GB): המחיר משתנה, יש לבדוק באתר החברה. 
  • 3 חודשים (2GB): המחיר משתנה, יש לבדוק באתר החברה. 

SIM Card Geek

SIM Card Geek מספק אפשרויות שונות לכרטיסי SIM שתוכננו במיוחד עבור תיירים. כרטיסי SIM אלה הם בדרך כלל מגיעים בתשלום מראש ומציעים אינטרנט, שיחות והודעות טקסט. האתר מציע חבילות שונות עם נתונים משתנים, תקופות תוקף ותמחור, המאפשרות למטיילים לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לצרכיהם ולמשך השהות שלהם.

כדי להשיג כרטיס SIM מ- SIM Card Geek, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט שלהם ולבצע הזמנה. כרטיס ה-SIM יימסר לכתובת שלכם, בין אם בבית  או ישירות למלון ביפן.

האתר של SIM Card Geek עשוי לספק גם שירותים נוספים כגון נתבי Wi-Fi ניידים, המאפשרים ליצור נקודת Wi-Fi אישית באמצעות חיבור נתונים. זה יכול להיות נוח למטיילים שרוצים לחבר מספר מכשירים או מעדיפים לא להכניס כרטיס SIM ישירות לטלפון או לטאבלט שלהם.

 ישנם מספר סוגים של כרטיסי סים מ-5 ימים עד 31 ימים, וחלקם מציעים שימוש בלתי מוגבל בנתונים במהלך התקופה.

החבילות 

  • 8 ימים (8GB): 3,480 ין
  • 12 ימים (נתונים ללא הגבלה): 4,980 ין
  • 14 ימים (3GB): 4,480 ין

eSIM של חברת וויפלי ליפן 

ההמלצה שלי היא לבחור בחברת WIFLY – שמספקת מחירים זולים גם ביחס לחברות מקומיות ביפן.

Wifly היא חברת תקשורת חדשנית המציעה טווח רחב של פתרונות פורצי דרך לטסים לחו”ל.

בנוסף, וויפלי מציעה שירות לקוחות מעולה בעברית, חבילות נוחות שמתאימות גם לחודש, שיחות טלפון ואינטרנט. eSim ליפן, יפתור לכם את כל ההתעסקות עם קניית סימים והבנת התקנות המקומיות – כל זה נעשה בכמה קליקים ובסריקת קוד QR.

 טיפ קטן: שימו לב שאתם בודקים לפני הקנייה שהמכשיר שלכם תומך בeSim לחו”ל. 

החבילות של wifly: 

  • 1GB + 100 דקות מתנה ל-3 ימים – 29 ש”ח. 
  • 3GB + 100 דקות מתנה ל-7 ימים – 69 ש”ח. 
  • 5GB + 100 דקות מתנה ל-14 ימים – 99 ש”ח. 
  • 10GB + 100 דקות מתנה ל-30 ימים – 149 ש”ח. 

איפה קונים כרטיס סים יפני לטווח קצר?


יש לכם שתי אפשרויות, אתם יכולים להזמין כרטיס SIM באינטרנט לפני הנסיעה שלכם ליפן, או שאתם יכולים לקנות אחד ברגע שאתם מגיעים לשם.

יש אפשרות לבקש שכרטיס הסים יחכה לכם שם. תוכלו לקבל כרטיס SIM ישירות בשדות התעופה Haneda ו- Narita כאשר אתם מגיעים. תמצאו את הדוכן שלהם ליד היציאה; בדרך כלל יש מספר ספקי טלפון מקומיים המספקים שירותי טלפון למטיילים בשדות תעופה בינלאומיים ביפן. אתם צריכים שיהיה עליכם את הדרכון וצוות המכירות יעזור לכם בתהליך החלפת הסים.

אתם יכולים גם למצוא כרטיסי SIM בחנות מקומית כמו Bic Camera או Yodobashi Camera (בעצם בכל מקום ביפן) או בסניף Docomo, AU או Softbank.

אפשרויות לטווח ארוך אפשרויות כרטיסי SIM

עבור אלה שמתכננים להיות ביפן הרבה זמן (למעלה מ-3 חודשים)  אתם תצטרכו להצטייד קו עם שיחות ולא רק אינטרנט.

ישנן שתי אפשרויות לכרטיסי SIM לטווח ארוך. האחת היא להירשם לאחד משלושת ספקי הרשת המובילים – SoftBank, au או Docomo – כולם דורשים רכישת טלפון חדש לגמרי הננעל על ידי הספק וכרטיס ה-SIM. בנוסף, חברות אלו מבקשות גם חוזה לשנתיים עם קנס גבוה אם אתם תנסו להפר חוזה כדי למנוע מהלקוחות לעבור לספקים אחרים. 

אפשרות זולה יותר היא להירשם לחברת MVNO המציעה כרטיסי Data + VoSIM במיוחד עבור אלה שמתכננים לשהות ביפן למעלה משלושה חודשים. המחירים יכולים לנוע בין 2,300 ¥ ל- 7,000 ¥, בניגוד מוחלט לחשבונות הטלפון החודשיים הרגילים של ¥7~11,000 שמגיעים עם ההרשמה לאחד מספקי התקשורת הגדולים.

מה עדיף סים או eSIM ליפן?

אם אתם בדילמה בין כרטיס סים פיזי שתקנו ביפן לבין פתרון eSIM לחו”ל, לשתי האפשרויות יש את היתרונות והשיקולים שכדאי לקחת בחשבון. 

כרטיס SIM פיזי שתקנו ביפן יש כמה יתרונות. ראשית, זה מאפשר לכם  לקבל גישה מיידית למספר מקומי ואינטרנט לאחר הגעתכם מנקודת הנחה שתקנו את הכרטיס בשדה. אבל יש גם בחנויות אלקטרוניקה וחנויות נוחות, מה שהופך את זה לאופציה נוחה למי שמעדיף לטפל בהכל במקום. בנוסף, כרטיסי SIM פיזיים מספקים את הגמישות לבחירה בין ספקים ותוכניות שונות בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. זה מאפשר לכם להשוות מחירים כדי לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבורכם. 

מצד שני, פתרונות eSIM מציעים גם לא מעט יתרונות. עם eSIM, אין צורך להכניס פיזית או להחליף כרטיסי SIM במכשיר . במקום זאת, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לסרוק את קוד הQR שיישלח אליכם – ולהתחיל לגלוש! כלומר, כבר מהרגע שתגיעו ליפן אתם תוכלו ליהנות משיחות ואינטרנט מבלי לשבור את הראש והתעסקות עם סים פיזי, שלא לדבר על החרדות של לאבד את כרטיס הסים הישראלי! (אין את זה יותר!) והעובדה שאת ממשיכים לשמור על המספר הישראלי שלכם לאורך כל השהות שלכם ביפן. דבר נוסף, אם אתם מתכננים לטייל בכמה מדינות, כרטיסי איסים תומכים בדרך כלל בעשרות מדינות כך שתוכלו להמשיך לטייל עם החבילה שלכם בעוד מקומות בעולם מבלי לדאוג לנושא השיחות והאינטרנט. 

אז איך תדעו במה לבחור? יש כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון. 

 ראשית, לא כל המכשירים תומכים ב-eSIM, ולכן חשוב לוודא שהמכשיר שלכם תואם. בנוסף, הזמינות והתמיכה עבור eSIM עשויות להשתנות בין מדינות וספקי שירות שונים, לכן חשוב לחקור ולאשר ששירותי eSIM נגישים ביפן, במקרה של חברת WIFLY- זה כן. 

 ליפן יש תשתית תקשורת מבוססת, ולערים גדולות ויעדי תיירות יש בדרך כלל כיסוי רשת מעולה הן לכרטיסי SIM פיזיים והן לכרטיסי eSIM. עם זאת, אם אתם מתכננים לצאת לאזורים מרוחקים או כפריים, כדאי לוודא שהכיסוי שמסופק על ידי ספק התקשורת שלכם יהיה בתוקף בכל מקום ביפן. 

וכמובן מחירים זה גם משהו שכדאי לקחת בחשבון. התמחור עבור כרטיסי SIM פיזיים ופתרונות eSIM עשויים להשתנות בהתאם לחברה – אבל תמיד מומלץ לעשות השוואת מחירים כדי לקבוע איזו אפשרות מתאימה ביותר לתקציב ולדרישות שלכם. 

אינטרנט ביפן - כל מה שאתם צריכים לדעת

בתי מלון
רוב המלונות ביפן מציעים אינטרנט חינם בחדרים דרך רשת אלחוטית ו/או אינטרנט קווי באמצעות כבל LAN. אינטרנט בחדר מעט פחות נפוץ בריוקאן. 

נקודות  Wi-Fi
ביפן יש וויפי באזורים מסוימים, אבל כדאי לקחת בחשבון שחלק בגדול יהיה בתשלום.  זה יהיה נפוץ במיוחד בסביבות  תחנות רכבת, קניונים, מסעדות, בתי קפה וברים.

נקודות Wi-Fi בחינם
הודות למאמצים של עסקים והממשלה, רשתות Wi-Fi ציבוריות לשימוש חופשי של תיירים זרים הופכות לנפוצות יותר.זה יהיה נפוץ בשדות תעופה בינלאומיים, בתחנות רכבת מרכזיות (כולל כל תחנות Yamanote Line ותחנות שינקנסן רבות), בתי קפה נבחרים, חנויות מזון מהיר ובתי קפה. 

חשוב לקחת בחשבון שנקודות WIFI חינמיות דורשות תהליך הרשמה מסורבל יחסית. 

כמה מילים אחרונות

לסיכום, הבחירה בין כרטיס סים פיזי לפתרון eSIM בטיול שלכם ליפן תלויה בהעדפות האישיות שלכם, תאימות המכשירים והצרכים הספציפיים שלכם. כרטיסי סים פיזיים מציעים גמישות בבחירת ספק ונוחות למי שמעדיף לטפל בהכל במקום. מצד שני, eSIM מספקים הפעלה פשוטה, מהירה ללא צורך בכרטיסים פיזיים, מה שהופך אותם לאפשרות נוחה עבור מכשירים תואמי eSIM. הם מציעים גמישות במעבר בין מדינות ויכולים להועיל למי שמעדיף פתרון דיגיטלי.

אם אתם מחפשים אחר פתרונות eSIM אמינים – אני כאמור ממליץ על חברת WIFLY – עם תמחור הוגן, מבחר חבילות ומדינות ושירות לקוחות מעולה – בעיני הם אפשרות מצוינת למי שטס ליפן, בלי הכאב ראש של כרטיסי סים/השכרת טלפונים ביפן, פשוט להגיע ולהתחיל לגלוש. 

יש לכם עוד שאלות על כרטיסי סים ליפן? על כרטיסי eSIM? מוזמנים להשאיר תגובה. 

 

 

בנוסף, אם אהבתם את המאמר הזה – הנה עוד כמה מדריכים אולי יעניינו אותכם: 

SHARING IS CARING - שתפו, אולי זה יעזור למישהו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

קורפו למטייל

ברוכים הבאים לקורפו, הידוע גם בשם קרקירה – אי קסום המציע שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויופי מדהים. מהחופים הציוריים ומי  הטורקיז ועד לכפרים הקסומים

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על הנחות, מבצעים, מדריכים טיולים חינמיים ועוד!

*מבטיחים לא להספים, רק דברים שווים!

איזה מכשירים תומכים בeSIM?

במידה והמכשיר שלכם נמצא ברשימה תוכלו להנות מחבילות הesim שלנו רשימת מכשירים

Apple

  • iPhone 15
  • iPhone 15 Pro
  • iPhone 15 Pro Max
  • iPhone 15 Plus
  • iPhone 14
  • iPhone 14 Pro
  • iPhone 14 Pro Max
  • iPhone 14 Plus
  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה"ב בדגמים
Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה"ב או הונג קונג
בדגמים Samsung Not
e 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר
נרכש בדרום אסיה
עם המפעיל VERIZON

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+
אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720
  • convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo
הצג רשימת מכשירים

איך לשנות רשת סלולרית באופן ידני?

באייפון: נכנסים להגדרות ולוחצים > “סלולרי”

נכנסים להגדרות ולוחצים > "סלולרי"

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

לוחצים > “בחירת רשת”

לוחצים > "בחירת רשת"

מכבים את הכפתור האוטומטי ובוחרים את הרשת הרצויה

הפעלת וויפלי

עדיין לא הסתדרתם?

התמיכה שלנו עומדת לרשותכם בכל שעה בווצאפ במספר 050-6811168

 

אייקון WIFLY

אפליקציית WIFLY

מורידים WIFLY ושוכחים מ Wi-Fi

למכשירי אנדרואיד

למכשירי אפל

מדינות נתמכות

ניתן לעבור בין מדינות ללא החלפת חבילה

דגל עגול של ארצות הברית

ארה"ב

דגל עגול של צרפת

צרפת

דגל עגול של יוון

יוון

דגל עגול של גרמניה

גרמניה

דגל עגול של ספרד

ספרד

דגל עגול של איטליה

איטליה

דגל עגול של הולנד

הולנד

דגל עגול של בריטניה

בריטניה

דגל עגול של רומניה

רומניה

דגל עגול של פורטוגל

פורטוגל

דגל עגול של צ'כיה

צ'כיה

דגל עגול של טורקיה

טורקיה

דגל עגול של דנמרק

דנמרק

דגל עגול של תאילנד

תאילנד

דגל עגול של ניו זילנד

ניו זילנד

דגל עגול של פינלנד

פינלנד

דגל עגול של שוודיה

שוויץ

דגל עגול של קפריסין

קפריסין

דגל עגול של בלגיה

בלגיה

דגל עגול של נורווגיה

נורווגיה

דגל עגול של סלובניה

סלובניה

דגל עגול של בולגריה

בולגריה

דגל עגול של סלובקיה

סלובקיה

דגל עגול של סרביה

סרביה

דגל עגול של פולין

פולין

דגל עגול של אוקראינה

אוקראינה

דגל עגול של טאיוואן

טייוואן

דגל עגול של מוזמביק

מוזמביק

דגל עגול של מונטנגרו

מונטגרו

דגל עגול של מלטה

מלטה

דגל עגול של אירלנד

אירלנד

דגל עגול של קזחסטן

קזחסטן

דגל עגול של לטביה

לטביה

דגל עגול של אובקיסטן

אוזבקיסטן

דגל עגול של אסטוניה

אסטוניה

דגל עגול של ליטא

ליטא

דגל עגול של איסלנד

איסלנד

דגל עגול של הונגריה

הונגריה

דגל עגול של ויינטאם

וייאטנם

דגל עגול של קרואטיה

קרואטיה

דגל עגול של בלארוס

בלארוס

דגל עגול של קנדה

קנדה

דגל עגול של לוקסמבורג

לוקסמבורג

דגל עגול של אוסטרליה

אוסטרליה

תמונה של דגל סינגפור

סינגפור

דגל אלבניה

אלבניה

דגל ישראל

ישראל

דגל סין

סין

דגל יפן

יפן

דגל קאטר

קטאר

דגל גאורגיה

גאורגיה

דגל ליכנשטיין

ליכנשטיין

דגל ארמניה

ארמניה

דגל מצרים

מצרים

תמונה של דגל גאנה

גאנה

דגל טנזניה

טנזניה

דגל עגול של הונג קונג

הונג קונג

דגל עגול של דרום אפריקה

דרום אפריקה

דגל עגול של דרום קוריאה

דרום קוריאה

איחוד האמרויות הערביות

איחוד האמרויות

התקנת הeSIM

כמה קליקים ואתם מחוברים!

לפניי הכל חשוב לבדוק שיש לכם חיבור אינטרנט יציב להתקנת הe-sim במכשירכם. תוכלו להוריד לנייד את הפרופיל ע"י סריקת הברקוד או על ידי התקנה ידנית שלו

1. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - הגדרות - סלולרי

2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית

3. סורקים את קוד ה-QR שקיבלתם מאיתנו

מדריך esim אפל קוד ידני - לסרוק קוד QR

4. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית 2

5. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.

מדריך esim אפל קוד ידני - שימוש בwifly משני

6. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.

מדריך esim אפל קוד ידני - ראשי

7. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.

מדריך esim אפל קוד ידני - תוויות לתכניות סלולריות

8. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - קו שני

9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:

מדריך esim אפל קוד ידני - נתונים בנדידה

*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)

כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly

צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)

רשימת מכשירים תומכי eSIM

Apple

  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro 
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו
 

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
 
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה”ב בדגמים Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה”ב או הונג קונג בדגמים Samsung Note 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2
 

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
 
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר נרכש בדרום אסיה עם המפעיל VERIZON
 

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40 
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+ אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720 convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo