לאן לטוס בראש השנה? היעדים הכי שווים

תוכן עניינים

החגים עוד רגע כאן – אוכל, משפחה והמון זמן בילוי ומנוחה. הקיץ לאט לאט נסוג הסתיו מתחיל לצבוע את העולם בצבעי זהב וכתום – אין ספק שזה הזמן המושלם לצאת לחופשה חלומית עם כל המשפחה. אז, לאן לטוס בראש השנה? יש לי כמה רעיונות לתת לכם. בזמן הזה, בהרבה מדינות יש איזון מושלם בין חמימות לרוח קרירה ומצננת. תוכלו למצוא שפע של פסטיבילים, טבע עוצר נשימה והמון אטרקציות ופעילויות. 

אז בין אם אתם מחפשים חופים שטופי השמש, או את המקצב התוסס של ערים שוקקות, את השלווה המזרח – ריכזתי בקפידה רשימה של יעדים מומלצים לראש השנה ותאמינו לי – יעדים ממש לא משעממים. אז קדימה בואו נצא לדרך. 

מה כדאי לקחת בחשבון כשמחפשים יעד לחגים? (ספטמבר אוקטובר)

כשזה מגיע לטיולים בתקופה של החגים – יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון (כי אנחנו עדיין מדברים על אחת התקופות היותר עמוסות לטוס בהן). 

מזג אוויר: בדקו את האקלים ומזג האוויר של יעדים פוטנציאליים במהלך תקופת החגים. זה לא משנה אם אתם טסים ליעד טרופי או ליעד סתווי, העונה הזו מעט מועדת לפורענות ואתם לא רוצים ליפול על תקופה גשומה, אז תעקבו אחר התחזית! 

עומס תיירותי: אם אין לכם בעיה עם עומס ואתם דווקא אוהבים את האווירה של התיירות – אז אתם יכולים לדלג לסעיף הבא. אבל אם אתם אנשים שאוהבים דווקא אווירה יותר מקומית, עם שקט ולא אווירה הומה – אז יש מצב שכדאי לכם לשקול טוב את סוג היעד שאתם נוסעים אליו. לדוגמה יוון וקפריסין בתקופת החגים נוטות להיות עמוסות מאוד במיוחד בישראלים בגלל הקרבה למדינה ולרוב המחירים נוחים, כך גם טורקיה. אם אתם מעדיפים חוויה רגועה ושלווה יותר, בחרו ביעדים שהם בדרך כלל פחות עמוסים במהלך התקופה הזו – אני אתן כמה דוגמאות בהמשך. 

זמינות ועלות טיסות: חקרו אפשרויות טיסה והשוו מחירים ליעדים הרצויים לכם. חפשו מבצעים, מבצעים או חברות תעופה בתקציב נמוך שיכולות להציע טיסות סבירות. גמישות בתאריכי נסיעה ושדות תעופה יכולה לעתים קרובות להוביל לעסקאות טובות יותר.

זמינות לינה ותעריפים: בדוק את זמינות מקומות הלינה ביעדים הרצויים לך. קבע אם יש אירועים או פסטיבלים גדולים שעשויים להשפיע על הזמינות והתעריפים. שקול חלופות כגון השכרות נופש או בתי הארחה לחסכון פוטנציאלי בעלויות.

תקציב: בתקופה של החגים, אתם כבר יודעים איך המחירים עולים. אין תמיד מה לעשות עם זה (כן אתן בהמשך טיפים שיעזרו לכם לחסוך לחופשה בחג) אבל הדבר החשוב הוא להגדיר תקציב לכל החופשה שלא תחרגו ממנו. וקבעו כמה אתם מוכנים להוציא על מלון, טיסות, ארוחות ואטרקציות. יעדים מסוימים עשויים להיות ידידותיים יותר לתקציב מאחרים. 

פסטיבלים ואירועים מקומיים: תקופת החגים שלנו, היא תקופה יפיפיה בהרבה מקומות בעולם – ולפעמים יש המון פסטיבלים וחגיגות. אם אתם מתכננים את הנסיעה שלכם בחודש אוקטובר לדוגמה, אז הרבה מדינות חוגגות את החג HALOWEEN – מעבר לקישוטים ברחוב ולאווירה החגיגית, יש גם המון מסיבות ופסטיבלים ואירועים שווים. לכן, ממליץ בחום לחפש בקבוצות מקומיות בפייסבוק על אירועים שווים שנערכים בימים שאתם תהיו ביעד שלכם. 

הישארו מחובר עם eSIM: לא משנה לאן תטוסו בראש השנה – להשתמש ב-eSIM לחו”ל כדי להישאר מחוברים ליקירכם.   eSIM הוא כרטיס סים דיגיטלי שניתן להתקין במכשירים תואמים, והוא מאפשר לכם ליהנות מאינטרנט ולבצע שיחות ללא צורך בכרטיס סים פיזי. 

היעדים המומלצים ביותר לתקופת החגים שנת 2023

ונציה, איטליה

ונציה היא יעד חובה לכל מטייל. אפילו הילדים שמשתעממים מהקתדרלות והמוזיאונים יתלהבו למצוא תעלות במקום רחובות. פשוט לתפוס סירה למרכז העיר וליהנות מחוויה בלתי נשכחת 

ספטמבר/אוקטובר נחשבים לתקופה יחסית עמוסה בכל אירופה ובונציה בפרט – לכן יש אזורים עמוסים שתרצו קצת להתרחק מהם  כמו פיאצה סן מרקו. קח סירה לתחנת Ca’Rezzonico ועבור ל-Ca’Macana תוכלו לעשות שם שיעורי ציורע ל מסכות  (רק בהזמנה מראש)  הילדים שלכם ילמדו על ההיסטוריה של ונציה של מאות שנים עם מנהג חבישת מסכות וייצרו מזכרת יפה להביא הביתה.  קחו את הזמן פשוט לשוטט בשכונות הרחק מהמרכז ולהתפעל מבתים עם סירות שחונות מאחור, במקום מכוניות. בכל הנוגע לאוכל – האפשרויות שלכם יהיו בעיקר פיצות ופסטות מדיהמות – אתם ממש לא צריכים לדאוג לגבי מה הילדים יאכלו בחופשה הזו. 

אם אתם טסים לוונציה- אל תשכחו להצטייד בחבילת הeSIM המשתלמת שלנו לאיטליה

 

אם מעניין אותכם – הכנתי מדריך עם כל מה שצריך לדעת על אטרקציות, מסעדות, מה לעשות, איפה להסתובב במדריך לוונציה למטייל

לונדון, אנגליה

אם אין לכם בעיה עם קצת גשם – לונדון יכול להיות היעד המושלם עבורכם – וזה בין אם אתם רווקים, זוג או נשואים עם ילדים. לונדון עשירה בהיסטוריה וחיי תרבות. לונדון זה גם הבית של הארי פוטר – ותוכלו ללכת לסטודיו בו צולם חלק מהסרט, לקנות מזכרות (ולמי שיש ספק, זה לא מתאים רק לילדים אלא לכל מי שגדל ואהב את הספרים/סרטים). בלונדון תוכלו למצוא גם כמה ממוזיאוני המדע והטבע הגדולים. אם אתם מגיעים עם ילדים – הם הולכים להתלהב ממראה  האוטובוסים הדו-קומתיים ומשומרי הארמון של המלך. הגלגל הענק הענק של London Eye יהיה פחות עמוס בספטמבר, אם כי עדיין כדאי להזמין כרטיסים לפני. תוכלו לקחת את הילדים למחזות זמר כמו מטילדה, מלך האריות או אלאדין בווסט אנד. 

אם אתם שוקלים לטוס ללונדון בחגים הקרובים, כדאי לכם גם לקרוא את המדריך שלנו – מה לעשות בלונדון? 

 

ואל תשכחו לעשות חבילת גלישה ולחסוך מלא כסף עם eSIM לאנגליה. 

פריז, צרפת

תמונות של מגדל אייפל בצרפת

אין מקום יותר ממושלם מפריז לתחופשה משפחתית. בתקופת החגים – פריז מוצפת במטיילים מכל רחבי העולם והיא נצבעת בגוונים של סתיו.  אם אתם טסים בספטמבר אוקטובר לפריז –  תוכלו לבקר במגדל אייפל מבלי לחכות שעות בתור. מוזיאון טוב שאתם חייבים ללכת זה במרכז פומפידו; מראה הצינורות החיצוניים המטורפים והאמנות המודרנית בפנים שווים ביקור ובאמת משאירים את כולם משתאים – גם את הילדים! מוזיאון נוסף שחובה ללכת אליו הוא מוזיאון  ד’אורסיי ששוכן בתחנת רכבת שהוסבה, והארכיטקטורה לבדה מדהימה.  אל תשכחו ללכת לפארק דה בוט-שאומון או לגני לוקסמבורג. בארמון ורסאי, מחוץ לעיר, תוכלו לסייר בגנים וליהנות מאווירה פסטרולית וייחודית. אני ממליץ להתחיל את הבוקר שלכם בבתי קפה בחוץ וליהנות מאספרסו טוב, באגטים טריים עם ריבה ולאכול ארוחת צהריים עם טוסט קרוק מסייה ולנשנש כמה קרפים טובים.

בחופשה הבאה שלכם בראש השנה בפריז – ממליצים לכם לדאוג שיהיה איתכם שיחות ואינטרנט באמצעות חבילות האיסים שלנו לצרפת.  

 

טסים לצרפת? בואו לקרוא את המדריך שלנו על מה לעשות בפריז

רודוס, יוון

תקופת החגים הוא מושלמת לטיולים בכיון בכלל – וזה גם יחסית חסכוני.  הטמפרטורות יורדות בדרגה מהשיאן, אך עדיין תיהנו מחמימות שאופיינת לחודשים ספטמבר/אוקטובר עם בריזה טובה.  רודוס זה יעדנהדר גם למשפחות המציע שילוב של היסטוריה עשירה, טבע מדהים ותרבות תוססת. חובבי היסטוריה יתלהבו מהמשמעות ההיסטורית של רודוס. לאי יש עבר סיפורי, שראשיתו בימי קדם כאשר הוא היה מרכז חשוב של מסחר ותרבות. רודוס היה ביתו של הקולוסוס של רודוס, אחד משבעת פלאי העולם העתיק, ועדיין ניתן לחקור שרידים של תרבויות עתיקות באתרים ארכיאולוגיים כמו האקרופוליס של וקמירוס העתיק.

לחובבי הטבע, רודוס מתגאה בנופים מגוונים מגוון שמוקפים בעמקים ירוקים, חופים זהובים והרים מרהיבים. תחקרו את הכפרים הציוריים השוכנים בין גבעות ירוקות, כמו לינדוס עם האקרופוליס האייקוני שלו על ראש צוק. חופים בתוליים כמו פליראקי, צמביקה ומפרץ אנתוני קווין מציעים הזדמנויות לבטן גב וספורט מי. 

רודוס מציעה גם סצנה תרבותית צבעונית. האי מארח פסטיבלים ואירועים רבים במהלך כל השנה אבל גם תקופת ספטמבר אוקטובר, עם מוזיקה מסורתית, ריקודים ומופעים.

טסים ליוון לבטן גב או לשבור קצת צלחות?🧿🍋 יאסו! לא לשכוח eSIM ליוון

 

אולי יעניין אותכם גם:

 

גאלווי, אירלנד

זה לא יעד ישראלי, אבל אם אתם מחפשים הרפתקאות מיוחדות – אז אני ממליץ! גאלווי, הממוקמת בחוף המערבי של אירלנד, היא עיר מקסימה המציעה שילוב ייחודי של היסטוריה, תרבות ויופי עוצר נשימה. גאלווי, המכונה “הלב התרבותי של אירלנד”, לוכדת את תמצית האירוח האירי ומספקת חוויה בלתי נשכחת למטיילים. העיר ידועה בפסטיבלים רבים, כולל פסטיבל האמנויות הבינלאומי של גאלווי ופסטיבל הצדפות של גאלווי, שחוגגים מוזיקה, תיאטרון, אמנות, ספרות ועוד. טיילו ברחובותיה הצבעונים של העיר שממלאים בפאבים מסורתיים ותיהנו מבירה לצד פיש אנד צ’יפס. 

ממליץ ללכת למרכז ההיסטורי של גאלווי, המלא במבנים מימי הביניים וברחובות מרוצפים צרים. מפרץ גאלווי, עם קו החוף המדהים שלו, מספק רקע ציורי לעיר. הטיילת הידועה בשם Salthill Prom מציעה נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס האטלנטי והיא נקודה פופולרית לטיולים רגועים ותוכלו לעור שם לפיקניק בחוף.

גאלווי היא גם שער לנופים מדהימים וירוקים. אל תוותרו על טיול הבארק הלאומי קונמארה, עם ההרים הסלעיים לצד אגמים יפים. שם תוכלו ליהנות מטיולי הליכה, רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים.  חובבי האוכל שבינכם יתענגו על ההיצע הקולינרי של גאלווי. העיר מתהדרת באוכל נפלא עם מגוון מסעדות, ופאבים נעימים המגישים מנות איריות מסורתיות.

טסים לגאלווי? בואו לבדוק את החבילות הeSIM שלנו לאירלנד.

מדיירה, פורטוגל

מדיירה, הממוקמת בפורטוגל, היא יעד פופלרי ואם לא הייתם שם – כדאי לכם לנצל את החגים הקרובים.  האקלים הנעים והתרבות התוססת – מדיירה, ידועה גם בשם השני כ”פנינת האוקיינוס האטלנטי”, האי מפורסם בנופיו המדהימים, המאופיינים בהרים, עמקים ירוקים וים מדהים.  חובבי טיולים יכולים לחקור את שבילי הלבדה הציוריים, המתפתלים בין יערות ירוקים ולאורך שבילי חוף עוצרי נשימה.  עיר הבירה המקסימה של מדיירה, פונצ’ל, היא שילוב של קסם ישן לצד מודרניות.  ממליץ לטייל במרכז ההיסטורי שלה כדי לגלות אדריכלות קולוניאלית, שווקים צבעוניים ובתי קפה נפלאים. העיר היא גם ביתם של גנים בוטניים יפהפיים, שבהם מגוון עצום של פרחים וצמחים אקזוטיים משגשגים באקלים המיוחד של האי.

האי ידוע בייצור היין הייחודי שלו, במיוחד יין מדיירה. תוכלו ללכת לסיורים ביקבים, ליהנות מטעימות של יינות משובים וכמובן כ- ליהנות מהאוכל הנפלא של התרבות הפרטוגזית, שכוללת המון דגים, מאפים ועוד המון מנות מסורתיות. אם יתמזל מזלכם, בדיירה יש גם המון פעם תהלוכות, מוזיקה והמון ריקודים. 

אם אתם קופצים לפורטו או למידרה כדי לקבל קצת אווירת קרנבל – לא לשכוח להתארגן על eSIM לפורטוגל. 💃🏻

ברצלונה, ספרד

ברצלונה, הממוקמת באזור קטלוניה של ספרד, היא עיר מדהימה שכל אחד חייב להגיע אליה – והיא משלבת היסטוריה עשירה, ארכיטקטורה מדהימה, תרבות צבעונית ואווירה מיודת. אחד הדברים שאתם חייבים לראות זה כמובן את יצירת המופת הארכיטקטונית, סגרדה פמיליה. אשר עוצבה על ידי האדריכל הנודע אנטוני גאודי, בזיליקה מעוררת כבוד זו היא עדות ליכולת האמנותית והאדריכלית של ברצלונה. ניתן לראות את השפעתו של גאודי ברחבי העיר, עם יצירות בולטות אחרות כולל פארק גואל וקאסה באטלו, המציגות את סגנונו הייחודי.

הרובע הגותי ההיסטורי של ברצלונה, המכונה בארי גוטי, הוא מבוך של רחובות צרים, מבנים מימי הביניים וכיכרות קסומות. 

סצנת התרבות התוססת של העיר ניכרת במוזיאונים, בגלריות ובבתי תיאטרון רבים.  מוזיאון פיקאסו מכיל אוסף נרחב של יצירות של האמן הנודע. מרכז האמנויות הממודרניות, MACBA, מציג אמנות מודרנית של אמנים מקומיים ובינלאומיים כאחד. אם מאסתם מהעיר – תוכלו ללכת לחופים היפים וליהנות מטיילת החוף. בנוסף, גם האוכל בברצלונה כמו בכל ספרד הוא מדהים ואני ממליץ להתנסות גם באוכל הרחוב שם. 

מטיילים עם ילדים וחושבים לטוס לברצלונה בחגים? אולי תרצו לקרוא את המדריך שלנו על ספרד לכל המשפחה, לחצו כאן.

 

ולא טסים לברצלונה בלי חבילת eSIM לספרד שתחסוך לכם מלא כסף. 

היער השחור, גרמניה

היער השחור, הממוקם בדרום מערב גרמניה, הוא אזור ציורי הידוע ביופיו המדהים, יערות עבותים, כפרים מקסימים ומורשת תרבותית עשירה. היעד הקסום הזה מציע שפע של חוויות שמושכות מטיילים מרחבי העולם.

אחד המאפיינים המובהקים של היער השחור הוא היערות השופעים והצפופים שלו, המעניקים לאזור את שמו. העצים ירוקים המתנשאים, משלבים בניהם נהרות מתפתלים, אגמים יפיפיים ומפלי מים שוצפים, יוצרים מראות עוצרי נשימה.

היער השחור מפורסם גם בכפרים והמסורתיים שלו. כפרים כמו Triberg, Titisee-Neustadt ו- Gengenbach מציעים הצצה למורשת התרבותית העשירה של האזור, עם הארכיטקטורה השמורה שלהם, כיכרות מדהימות והמון פסטיבליים מסורתיים. 

שעון הקוקיה, סמל איקוני של היער השחור, מקורו מגיע מכא כמו גם עוגת היער השחור המפורסמת בעולם, קינוח דקדנטי בשכבות שוקולד, שמנת ודובדבנים שנוצר בהשראה של היער. 

 האזור מציע מגוון רחב של אטרקציות עם שבילי רכיבה על אופניים שיאפשרו לכם לחקור ברכיבה את הנופים הציוריים, שייט ושחייה באגמים הצלולים, כמו אגם טיטיזי ושלוכזי. 

עבור אלה המחפשים בריאות והרפיה, היער השחור הוא ביתם של עיירות ספא רבות הידועות במעיינות המינרליים הטיפוליים שלהם.

בנוסף, היער השחור חובא בתוכו המון פולקלורים ואגדות שהתחילו משם. סיפורי האחים גרים, כמו “הנזל וגרטל” ו”שלגיה”, מוצאים את השראתם בנוף המשגע של היער השחור וזו ההזדמנות שלכם לחקור את הפארקים והשביליםם שמביאים את הסיפורים האלה לחיים. 

המבקרים יכולים לחקור פארקים ושבילים בנושאי אגדות שמביאים את הסיפורים הללו לחיים.

טסים לגרמניה? אולי תרצו לקרוא את המדריך שלנו על ברלין  למטייל  

קפדוקיה, טורקיה

קפדוקיה, הממוקמת במרכז טורקיה, זה אזור מהפנט הידוע בנופים מדהימים ועם המון תרבות עשירה. היא הפכה להיות אחד היעדים הפופלריים עבור מטיילים מכל רחבי העולם וגם לישראליים. 

האזור מאופיין בתצורות סלע ייחודיות שנוצרו מפעילות געשית לאורך מאות שנים. אחת הדרכים לראות את היופי העור נשימה הזה זה באמצעות כדור פורח שייקח אותכם במהלך הזריחה לנופים פנורמיים מדהימים. 

המוזיאון הפתוח של Göreme זו אטרקציה חובה נוסף בקפדוקיה. אתר מורשת זה של אונסק”ו כולל אוסף של כנסיות חצובות בסלע המעוטרות בציורי קיר יפהפיים מהמאה ה-10. המוזיאון מספק הצצה אל העבר הביזנטי של האזור ואם אתם אוהבי היסטוריה ותרבות – אתם תיהנו מכל רגע. 

קפדוקיה מפורסמת גם בעבודות היד המסורתיות שלה. כלי החרס והקרמיקה של האזור זוכים להערכה רבה, והמבקרים יכולים לחזות בטכניקות המורכבות של אומנים מקומיים בסדנאות שונות שהמקומיים מציעים. 

צריכים שיחות ואינטרנט לחופשה שלכם בטורקיה? בואו להציץ על חבילות האינטרנט שלנו לטורקיה

16. טרנסילבניה, רומניה

מחפשים יעד ולא יקר לחגים? זה בדיוק בשבילכם. טרנסילבניה, הממוקמת במרכז רומניה, זה אזור קסום עם המון היסטוריה וסיפורי פולקלור. ידועה בנופיה עוצרי הנשימה, בעיירות מימי הביניים ובסיפורי דרקולה האגדיים, טרנסילבניה מציעה חוויה ייחודית למטיילים. 

האזור עשיר בנופים ציוריים, כולל הרי הקרפטים, יערות מדהימים וגבעות ירוקות. חובבי טבע יכולים לחקור פארקים לאומיים כגון הפארק הלאומי Retezat או לטייל בהרים הציוריים, המציעים נופים עוצרי נשימה.

טרנסילבניה מפורסמת גם בערים מימי הביניים ובכנסיות המבוצרות שלה. בראשוב, אחת הערים הקסומות באזור, מתגאה במרכז מימי הביניים שמור היטב עם רחובות מרוצפים, ארכיטקטורה גותית והכנסייה השחורה המפורסמת. סיביו, עיירה מקסימה נוספת, היא ביתם של המוזיאון הלאומי ברוקנטל והכיכר הגדולה המשוחזרת. שתי העיירות מספקות הצצה אל ההיסטוריה העשירה והמורשת האדריכלית של טרנסילבניה.

טירת בראן, המזוהה לעתים קרובות עם האגדה על דרקולה, היא אטרקציה מרכזית בטרנסילבניה.  אמנם הקשר של הטירה לדרקולה הבדיוני עשוי להיות יותר מיתוס , אך הוא נותר נקודת ציון מסקרנת שמושכת מבקרים מכל העולם. טרנסילבניה ידועה גם בכפרים הציוריים שלה, שבהם נראה שהזמן עומד מלכת. ביקור במקומות כמו סיגישוארה, מקום הולדתו של ולאד המשפד (ההשראה לדרקולה של בראם סטוקר), מאפשר למטיילים לצעוד אחורה בזמן ולצלול לאווירה ימי הביניים. 

SHARING IS CARING - שתפו, אולי זה יעזור למישהו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

קורפו למטייל

ברוכים הבאים לקורפו, הידוע גם בשם קרקירה – אי קסום המציע שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויופי מדהים. מהחופים הציוריים ומי  הטורקיז ועד לכפרים הקסומים

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על הנחות, מבצעים, מדריכים טיולים חינמיים ועוד!

*מבטיחים לא להספים, רק דברים שווים!

איזה מכשירים תומכים בeSIM?

במידה והמכשיר שלכם נמצא ברשימה תוכלו להנות מחבילות הesim שלנו רשימת מכשירים

Apple

  • iPhone 15
  • iPhone 15 Pro
  • iPhone 15 Pro Max
  • iPhone 15 Plus
  • iPhone 14
  • iPhone 14 Pro
  • iPhone 14 Pro Max
  • iPhone 14 Plus
  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית
הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה"ב בדגמים
Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה"ב או הונג קונג
בדגמים Samsung Not
e 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר
נרכש בדרום אסיה
עם המפעיל VERIZON

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+
אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720
  • convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo
הצג רשימת מכשירים

איך לשנות רשת סלולרית באופן ידני?

באייפון: נכנסים להגדרות ולוחצים > “סלולרי”

נכנסים להגדרות ולוחצים > "סלולרי"

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

בוחרים בתוכנית הסלולרית הפעילה

לוחצים > “בחירת רשת”

לוחצים > "בחירת רשת"

מכבים את הכפתור האוטומטי ובוחרים את הרשת הרצויה

הפעלת וויפלי

עדיין לא הסתדרתם?

התמיכה שלנו עומדת לרשותכם בכל שעה בווצאפ במספר 050-6811168

 

אייקון WIFLY

אפליקציית WIFLY

מורידים WIFLY ושוכחים מ Wi-Fi

למכשירי אנדרואיד

למכשירי אפל

מדינות נתמכות

ניתן לעבור בין מדינות ללא החלפת חבילה

דגל עגול של ארצות הברית

ארה"ב

דגל עגול של צרפת

צרפת

דגל עגול של יוון

יוון

דגל עגול של גרמניה

גרמניה

דגל עגול של ספרד

ספרד

דגל עגול של איטליה

איטליה

דגל עגול של הולנד

הולנד

דגל עגול של בריטניה

בריטניה

דגל עגול של רומניה

רומניה

דגל עגול של פורטוגל

פורטוגל

דגל עגול של צ'כיה

צ'כיה

דגל עגול של טורקיה

טורקיה

דגל עגול של דנמרק

דנמרק

דגל עגול של תאילנד

תאילנד

דגל עגול של ניו זילנד

ניו זילנד

דגל עגול של פינלנד

פינלנד

דגל עגול של שוודיה

שוויץ

דגל עגול של קפריסין

קפריסין

דגל עגול של בלגיה

בלגיה

דגל עגול של נורווגיה

נורווגיה

דגל עגול של סלובניה

סלובניה

דגל עגול של בולגריה

בולגריה

דגל עגול של סלובקיה

סלובקיה

דגל עגול של סרביה

סרביה

דגל עגול של פולין

פולין

דגל עגול של אוקראינה

אוקראינה

דגל עגול של טאיוואן

טייוואן

דגל עגול של מוזמביק

מוזמביק

דגל עגול של מונטנגרו

מונטגרו

דגל עגול של מלטה

מלטה

דגל עגול של אירלנד

אירלנד

דגל עגול של קזחסטן

קזחסטן

דגל עגול של לטביה

לטביה

דגל עגול של אובקיסטן

אוזבקיסטן

דגל עגול של אסטוניה

אסטוניה

דגל עגול של ליטא

ליטא

דגל עגול של איסלנד

איסלנד

דגל עגול של הונגריה

הונגריה

דגל עגול של ויינטאם

וייאטנם

דגל עגול של קרואטיה

קרואטיה

דגל עגול של בלארוס

בלארוס

דגל עגול של קנדה

קנדה

דגל עגול של לוקסמבורג

לוקסמבורג

דגל עגול של אוסטרליה

אוסטרליה

תמונה של דגל סינגפור

סינגפור

דגל אלבניה

אלבניה

דגל ישראל

ישראל

דגל סין

סין

דגל יפן

יפן

דגל קאטר

קטאר

דגל גאורגיה

גאורגיה

דגל ליכנשטיין

ליכנשטיין

דגל ארמניה

ארמניה

דגל מצרים

מצרים

תמונה של דגל גאנה

גאנה

דגל טנזניה

טנזניה

דגל עגול של הונג קונג

הונג קונג

דגל עגול של דרום אפריקה

דרום אפריקה

דגל עגול של דרום קוריאה

דרום קוריאה

איחוד האמרויות הערביות

איחוד האמרויות

התקנת הeSIM

כמה קליקים ואתם מחוברים!

לפניי הכל חשוב לבדוק שיש לכם חיבור אינטרנט יציב להתקנת הe-sim במכשירכם. תוכלו להוריד לנייד את הפרופיל ע"י סריקת הברקוד או על ידי התקנה ידנית שלו

1. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - הגדרות - סלולרי

2. בוחרים בהוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית

3. סורקים את קוד ה-QR שקיבלתם מאיתנו

מדריך esim אפל קוד ידני - לסרוק קוד QR

4. בוחרים ב-הוסף תוכנית סלולרית

מדריך esim אפל קוד ידני - הוספת תכנית סלולרית 2

5. בוחרים שם ל-קו שלכם: ניתן לבחור ב-משני > מומלץ לתת לקו שם בעצמכם > תווית מותאמת אישית והזינו את השם שבחרתם. לדוגמא: – קו WIFLY.

מדריך esim אפל קוד ידני - שימוש בwifly משני

6. כקו ברירת מחדל בחרו בקו ראשי, וכך גם עבור איי-מסאג’, פייסטיים, ואפל איי די.

מדריך esim אפל קוד ידני - ראשי

7. לא לאפשר החלפת נתונים סלולריים.

מדריך esim אפל קוד ידני - תוויות לתכניות סלולריות

8. לכו להגדרות > סלולרי

מדריך esim אפל קוד ידני - קו שני

9. הפעילו את נתונים בנדידה בתוך הקו המשני:

מדריך esim אפל קוד ידני - נתונים בנדידה

*מומלץ ואף רצוי לכבות את הקו הראשי במידה ואין לכם שימוש בו, על מנת למנוע חיובים נוספים. (אלא אם תרצו להשתמש בקו הראשי שלכם)

כעת תכבו את חיבור ה- wifi שלכם ותתחילו להנות מהשירות של wifly

צוות WIFLY מאחל לכם טיסה מהנה :)

רשימת מכשירים תומכי eSIM

Apple

  • iPhone 13
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 13 Mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • iPhone 12 Pro 
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone SE (2020)
  • iPhone SE (2022)
  • iPad Air (3rd Generation)
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Pro 11‑inch (1st generation)
  • iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (5th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (9th generation)
  • iPad Mini (5th generation)
  • iPad Mini (6th generation)
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני :
אייפון שהגיע מיפן, סין או הונג קונג או מקאו
 

Samsung

  • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S22+ 5G
  • Samsung Galaxy S22 5G
  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy S21 5G
  • Samsung Galaxy S21+ 5G
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy Z Flip3 5G
  • Samsung Galaxy Z Fold3
  • Samsung Galaxy Z Fold2
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra
  • Samsung Galaxy Note 20+
  • Samsung Galaxy Note 20
 
*למכשירים הבאים אין תמיכה בטכנולוגית הסים האלקטרוני:
– כל הדגמים Samsung S20 FE/S21 FE
– מכשיר שנקנה בארה”ב בדגמים Samsung S20/S21 and Galaxy Z Flip 5G
– מכשיר שנקנה בארה”ב או הונג קונג בדגמים Samsung Note 20 Ultra and Samsung Galaxy Z Fold 2
 

Google Pixel

  • Google Pixel 3 & 3 XL*
  • Google Pixel 3a & 3a XL*
  • Google Pixel 4, 4a & 4 XL
  • Google Pixel 5
  • Google Pixel 6
  • Google Pixel 6 Pro
 
*המכשירים הבאים אינם תומכים:
– Pixel 3 מהמדינות : אוסטרליה, תימן, ויפן
– Pixel 3a אשר נרכש בדרום אסיה עם המפעיל VERIZON
 

HAMMER

  • HAMMER Explorer PRO
  • HAMMER Blade 3
  • HAMMER Blade 5G
  • myPhone NOW eSIM

Motorola

  • Motorola Razr 2019
  • Motorola Razr 5G

Huawei

  • Huawei P40 
  • Huawei P40 Pro*
  • Huawei Mate 40 Pro
*Huawei P40 Pro+ אינו תומך בטכנולוגיה.

Others

  • Nuu Mobile X5
  • Gemini PDA 4G+Wi-Fi
  • OPPO Find X3 Pro*
  • OPPO Find X5 Pro*
  • OPPO Find X5*
  • Sony Xperia 10 III Lite

ACER

  • ACER Swift 3
  • ACER Swift 7

ASUS

  • ASUS Mini Transformer T103HAF
  • ASUS NovaGo TP370QL
  • ASUS Vivobook Flip 14 TP401NA

Dell

  • Dell Latitude 9510
  • Dell Latitude 7410
  • Dell Latitude 7310
  • Dell Latitude 9410
  • Dell Latitude 7210 2-in-1

HP

  • HP Elitebook G5
  • HP Probook G5
  • HP Zbook G5
  • HP Spectre Folio 13

LENOVO

  • Lenovo Yoga C630
  • Lenovo Miix 630
  • Lenovo Yoga 520
  • Lenovo Yoga 720 convertible laptops

SURFACE

  • Surface Go 3
  • Surface Pro X
  • Surface Duo 2
  • Surface Duo